دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » پرونده های ویژه » تجاوز فجيع به پسربچه 6 ساله در شمال تهران

تجاوز فجيع به پسربچه 6 ساله در شمال تهران

0
532
کد خبر: 19424

به گزارش میار،  روز 12 ماه جاري بود كه مردي افغان در كلانتري 163 ولنجك حضور يافت و به رئيس كلانتري از بلاي شومي گفت كه در مهد كودك سر پسربچه شش ساله‌اش آمده بود. او مدعي بود پسرش توسط نظافتچي مرد مهد كودك مورد تجاوز قرار گرفته است و استنادش نيز به گفته‌هاي خود پسرش و صحبت‌هاي پزشكي بود كه به او پيشنهاد داده بود پسرش را به جاي پزشك به پزشكي قانوني ببرد تا بتواند هرچه زودتر عليه مرد متجاوز شكايت كند.

پدر اين پسربچه ديروز در شعبه دوازدهم دادگاه كيفري يك استان تهران حضور يافت و در حالي‌كه پسرش را به همراه خود آورده بود و از نظافتچي مهد شكايت داشت در طرح شكايتش گفت: پسر من به مهد كودكي در محله‌مان مي‌رود. روز دوم ماه جاري بود كه مادرش به سراي محله رفت تا او را از مهد به خانه بياورد كه متوجه شد پسرمان نيست و وقتي مسئولان مهد داشتند به دنبال پسرم مي‌گشتند تا او را تحويل ما بدهند بنابر اظهار همسرم، نظافتچي مهد كه مرد جواني است، در حالي‌كه پسرم را به بغل گرفته بود از يكي از اتاق‌ها بيرون آمد و دستپاچه پسرمان را تحويل داد و گفت كه به اين اتاق رفته بود كه من پيدايش كردم. آن موقع همسرم به چيزي شك نمي‌كند تا اينكه بعد از آوردن پسرم به خانه، متوجه شديم كه حال پسرمان بد شده است و دقايقي بعد نيز مربي مهد آمد و به ما گفت كه پسرمان را به حمام ببريم و تميز بشوييم چرا كه او مريض شده و خودش را  نيز كثيف كرده است. با بررسي شلوارش در ابتداي امر فكر كرديم كه اسهال شده اما وقتي مادرش او را به حمام برد تا بشويد متوجه شد كه پشتش قرمز شده است و وقتي همسرم مي‌خواست پشتش را تميز كند پسرم به او گفت كه تو هم مثل آن آقا به پشتم چرا دست مي‌زني و وقتي مادرش از او سوال كرده كدام آقا را مي‌گويد او گفته همان نظافتچي مهد! بعد از اين بود كه ديگر اجازه نداديم بچه‌مان به مهد كودك برود و براي خوب شدن اسهالش او را به دكتر برديم كه پزشك گفت بايد به پزشكي قانوني ببريدش و رفتيم كلانتري و از نظافتچي شكايت كرديم كه آنها هم گفتند بايد به دادگاه برويد و حالا آمده‌ايم تا اينجا شكايت كنيم.

اين پدر كه بغض راه گلويش را سد كرده بود در انتهاي صحبت‌هاي خود از وضعيت پسر كوچكش به قضات شعبه دوازدهم دادگاه كيفري يك استان تهران چنين گفت: قبل از اين اتفاق كودك آرامي بود و به هيچ عنوان كار خطايي در خانه نمي‌كرد اما بعد از ماجراي شومي كه سرش آمده ديگر نه در خانه آرام دارد و نه وقتي او را جايي مي‌بريم آرام و قرار مي‌گيرد بلكه مواقعي نيز مي‌بينيم كه پررويي مي‌كند و در برابر صحبت‌هاي من و مادرش نيز مي‌ايستد. از شما قضات خواهش دارم دستورات لازم براي رسيدگي به موضوع را صادر فرماييد.

بعد از اين قضات دستور دادند تا پزشكي قانوني در رابطه با اين موضوع تحقيقات بيشتري انجام دهد و ادعاي پدر كودك بررسي شود تا در صورت تاييد موضوع تجاوز، هرچه سريعتر دستورات لازم در زمينه شناسايي و بازداشت متهم و افرادي كه در به وقوع پيوستن چنين اتفاق وحشتناكي سهيم بوده‌اند صادر شود.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید