دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » سلامت » علت مرگ مشكوك دو كودك اهوازي مشخص شد+ تصوير

علت مرگ مشكوك دو كودك اهوازي مشخص شد+ تصوير

0
370
کد خبر: 19261

میار: دو کودک یک و نیم و ۶ ساله اهوازی با فاصله کوتاهی به علت ایست قلبی تنفسی راهی بیمارستان شده و کمی بعد از انتقال به مرکزدرمانی، فوت کردند.

بنابراين گزارش، آزمایش‌هایی در اهواز، شیراز و تهران در مورد فوت كودكان انجام شده که نشان می‌دهد مسمومیت غیر دارویی سهوی اتفاق افتاده و در صورت ‏مکتوب شدن مستندات، نتایج بررسی‌ها اعلام خواهد شد.

دکتر ایرج حریرچی در نشست خبری هفتگی با اصحاب رسانه درخصوص خبر فوت دو کودک اهوازی به علت مسمومیت خاطرنشان کرد: در مورد فوت دو کودک‌، اسامی دو دارو به علت فوت این کودکان نسبت داده شده بود که طبق بررسی‌‌ها این داروها در نسخه وجود نداشته و تجویز نشده و اصلا خریداری و مصرف نشده است. همچنین داروی تقلبی و داروی ‏خارجی نیز مطرح شده که پزشکی قانونی این موضوع را بررسی و اعلام کرد که هیچ مسمومیت دارویی و فوت به علت مصرف دارو وجود نداشته است. در روزهای اخیر، فشارها در مورد فوت دو کودک اهوازی شدت گرفت به طوری که پزشک متخصص کودکانی که این دو کودک را ویزیت کرده بود، از فرط استرس ‏سکته مغزی شدید کرد و در حال حاضر در آی سی یو بستری است و نیمی از بدنش فلج شده است.

علت دقیق مرگ این دو کودک تا این لحظه اعلام نشده  و شایعات بسیاری در فضای مجازی منتشر شده که از جمله آن می‌توان به استفاده از شربت ضد شپش و ابتلا به آنفلوآنزای پرندگان اشاره کرد.

دسته بندی: سلامت / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید