دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » اعدام براي دو متجاوز به دانش آموز وراميني!

اعدام براي دو متجاوز به دانش آموز وراميني!

0
366
کد خبر: 19189

میار: دو مرد جوان که دختر دانش آموز را ربوده و او را آزار داده بودند با حکم ديوان عالي كشور به اعدام محکوم شدند.

اوایل سال 93 دخترجوانی به پلیس آگاهی رفت و کمک خواست. دختر 19 ساله به پلیس گفت که از سوی چند مرد جوان ربوده و مورد آزار قرار گرفته است.

وی در تشریح بلایی که سرش آمده بود گفت: آن روز از مدرسه به خانه برمی‌گشتم که سوار یک پراید سفید شدم که دو سرنشین مرد داشت. گمان می کردم راننده مسافرکش است. پس از طی مسافتی که راننده تغییر مسیر داد و به او اعتراض کردم. خواستم از ماشین پیاده شوم اما همان موقع مرد جوانی که کنارم نشسته بود به رویم چاقو کشید و مرا تهدید به مرگ کرد. مردان شیطان صفت مرا به خانه ای در حاشیه ورامین بردند. آنجا راننده من را با دو مرد دیگر تنها گذاشت و رفت. دو مرد جوان با تهدید چاقو و بدون توجه به التماس هایم مرا آزار دادند. همان موقع یکی از مردان شیطان صفت با دوست دیگرش تماس گرفت و او را هم به خانه جهنمی دعوت کرد. ولی وقتی مرد جوان به آنجا آمد و حال و روزم را دید دلش برایم سوخت. او از دوستانش خواست تا ما را در اتاق تنها بگذارند. سپس کمک کرد تا بتوانم از خانه جهنمی فرار کنم. من به خانه برگشتم و ماجرا را به مادرم گفتم. سپس تصمیم گرفتم تا از مردان شیطان صفت شکایت کنم.

در جريان رسيدگي به اين پرونده، متهمان اين پرونده بازداشت و در اختيار ماموران آگاهي قرار گرفتند.

مردي كه دختر جوان را از مهلكه نجات داده بود به عنوان متهم در اين پرونده گفت: دوستانم بهروز و احسان با من تماس گرفتند و مرا به خانه ای در حاشیه ورامین دعوت کردند. آنها گفته بودند دختری را همراه خود به آنجا آورده اند که حاضر است در قبال دریافت پول با ما رابطه برقرار کند. من وقتی به آنجا رفتم و دختر جوان را دیدم متوجه ماجرا شدم. به همین خاطر دوستانم را فریب دادم تا دختر جوان بتواند فرار کند.

به دنبال اظهارات اين متهم، بهروز و احسان بازداشت شدند. آنها که چاره ای جز بازگویی حقیقت نداشتند به آزار دختر جوان اعتراف کردند و بهروز اعتراف كرد كه از آنجايي كه از مدتي پيش با دختر جوان آشنا شده بود تصميم گرفته بود با همكاري دوستش، برای تفریح او را بربايند.

متهمان در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران پشت درهای بسته و غیرعلنی محاکمه شدند. در جلسه دادگاه دختر جوان برای دو متجاوز اشد مجازات خواست و گفت: بیش از 4 سال است که از این ماجرای تلخ می گذرد ولی من هر شب کابوس می بینم و آرام و قرار ندارم. این ماجرا تاثیر بدی در روحیه ام گذاشته است. من حتی ناچار شدم درس و دانشگاهم را رها کنم. حالا در این سالها تحت درمان یک روانپزشک هستم ولی زندگی ام نابود شده است. اگر مرد جوان به دادم نمی رسد و مرا فراری نمی داد بی شک خودم را همانجا کشته بودم.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شدند و با توجه به مدرک های موجود در پرونده بهروز و احسان را به اعدام محکوم کردند. مرد جوانی که دختر جوان را فراری داده بود با توجه به رضايت خود شاكي از ماجراي زناي به عنف تبرئه و پرونده به ديوان عالي كشور ارسال شد كه با توجه به تاييد ديوان عالي كشور بر اين حكم، قرار است به زودي حكم اعدام اين دو جوان متجاوز به اجرا گذاشته شود.

دسته بندی: قضایی و حقوقی / جالب
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید