جمعه، 14 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » حامی گمشدگان » پشت پرده رد خون در ماشين اين زن چه بود+ تصوير

پشت پرده رد خون در ماشين اين زن چه بود+ تصوير

0
441
کد خبر: 19174
میار: تحقيقات پليسي براي پيدا كردن هرگونه ردي از صاحب اين عكس كه او را مشاهده مي كنيد در جريان است اما تا به الان هيچ اثري از او پيدا نشده و تا به اين لحظه تنها مشخص است پليس در برابر يك پرونده جنايي پيچيده قرار كرفته است.

رسيدگي به اين پرونده از اوايل ارديبهشت ماه سال جاري آغاز شده است. براساس اوراق پرونده خانم جواني روز حادثه به محل كارش مي رود و بعد از آن خانواده اش كه شب را چشم به راه او بودند به دادسراي جنايي رفته و از فقدان او به بازپرس سهرابي خبر مي دهند.

خانواده اين دختر جوان به بازپرس مي گويند: دختر ما كارمند است و سوار بر خودروي 207 خود ديروز سركار رفته است اما تا به الان از او هيچ خبري نشده است و با او تماس هم مي گيرم پاسخ تلفن اش را نمي دهد.

در ادامه رسيدگي به اين موضوع، دستورات لازم براي كشف هرگونه اثري از اين خانم جوان داده مي شود تا اينكه بالاخره همكاران او به آگاهي احضار شده و در اظهارات متحد مدعي مي شوند كه زن گمشده روز واقعه قرار بود نامه اي را به پرديس ببرد و بعد از آن ما از او خبري نداريم و خودمان هم هرچه با او تماس مي گيريم جواب مان را نمي دهد.

با توجه به اينكه مفقودي با استفاده از ماشين خود از سر كار بيرون رفته بود پليس ماشين متوفي را نيز كشف مي كند كه در آن مقداري خون مشاهده مي شود اما مشخص نبود اين خون براي چه كسي است و در اين رابطه نيز تحقيقات پليسي به بن بست مي رسد.

در جريان رسيدگي به اين موضوع، مشخص مي شود هيچ سرنخي از مفقودي نيست و به همين دليل تماس ها و پيامك هاي مفقودي مورد بررسي قرار مي گيرند اما باز هم تحقيقات به بن بست مي رسد و هر چند اداره آگاهي چندين نفر را احضار و از آنها تحقيق مي كند باز هم مشخص نمي شود زن جوان به كجا رفته و كجا گمشده است.

به اين ترتيب گوشي فقداني مورد رديابي قرار مي گيرد كه در اين رابطه فردي نيز بازداشت مي شود اما اين فرد نيز مدعيست كه گوشي را از فروشنده هاي دوره گرد خريده و هيچ اطلاعي راجع به مقتول و يا فروشنده گوشي ندارد.

براساس اين گزارش، با هماهنگي هاي قضائي انجام شده بين پليس و بازپرس شعبه نهم دادسراي امور جنايي تهران، تصوير مفقودي منتشر مي شود تا در صورت داشتن هرگونه اطلاعي از مفقودي موضوع را به پليس اطلاع دهيد.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید