جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » آتش زدن خودروی یک دختر توسط خواستگار کینه ای + تصویر دوربین مداربسته

آتش زدن خودروی یک دختر توسط خواستگار کینه ای + تصویر دوربین مداربسته

0
567
کد خبر: 18918
میار: مخالفت با درخواست ازدواج از سوی دختر جوان منجر به آتش سوزی خودرو توسط خواستگار کینه جو شد.
 سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، از دستگیری خواستگاری کینه جوی خبر داد که بواسطه شنیدن پاسخ منفی از دختر مورد علاقه اش به شیوه ای آتشین اقدام به گرفتن انتقام کرده است  .
سرهنگ علی ولیپور گودرزی ، در توضیح این خبر گفت : ساعت 19:00 مورخه 26/06/1397 وقوع یک فقره آتش سوزی در خیابان چهارباغ غربی به کلانتری 140 باغ فیض و ایستگاه آتش نشانی اعلام شد .
با حضور مأمورین در محل مشخص شد یک خودرو سواری دچار حریق و آتش سوزی شده که در پایان عملیات اطفای حریق ، کارشناسان سازمان آتش نشانی اعلام کردند که حریق عمدی است .
با اعلام نظریه کارشناسی مبنی بر عمدی بودن آتش سوزی ، پرونده مقدماتی با موضوع "حریق عمدی" تشکیل و جهت ادامه رسیدگی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .
تحقیقات پلیسی :
در تحقیقات از شاکی پرونده که خانمی حدودا 35 ساله است ، وی در اظهاراتش به کارآگاهان عنوان داشت که هیچ اختلاف مایل و یا شخصی با کسی ندارد . همزمان ، کارآگاهان اداره شانزدهم با مراجعه به محل وقوع حریق عمدی مورد به شناسایی یک دوربین مداربسته مشرِف به محل آتش سوزی شدند ؛ بلافاصله تصاویر بدست آمده از دوربین مداربسته مورد بررسی قرار گرفت و کارآگاهان موفق به شناسایی دو جوانی شدند که یکی از آنها با در دست داشتن یک بطری به ماشین شاکیه نزدیک شده و پس از آتش زدن خودرو به سرعت از محل دور می شوند .
با بدست آمدن تصاویر مستند از لحظه ی آتش زدن خودرو ، تصاویر این دو مرد جوان به رؤیت شاکیه رسید که بلافاصله یکی از آنها بنام اسماعیل مورد شناسایی قرار گرفت . شاکیه در حالیکه در اظهارات اولیه باور نمی کرد حریق عمدی خودرو شخصی اش توسط یکی از بستگانش انجام شده باشد ، به کارآگاهان گفت : "چند سال پیش اسماعیل از من درخواست ازدواج کرد اما به واسطه ی شناختی که از اخلاق وی داشتم و در میان بستگان نیز اسماعیل به عنوان جوانی بداخلاق شناخته شده بود ، با پیشنهاد ازدواج وی مخالفت کردم اما به هیچ عنوان فکر نمی کردم که او پس از گذشت چند سال اقدام به آتش زدن خودرو من نماید ".
دستگیری متهمین :
کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی با شناسایی محل سکونت اسماعیل در شهرستان کرج ، با اخذ نیابت قضایی به این شهرستان مراجعه و در مورخه 22/07/1397 موفق به دستگیری اسماعیل شدند .
اسماعیل در اظهارات اولیه منکر آتش زدن خودرو شاکیه شد اما زمانیکه فیلم لحظه ی آتش زدن خودرو برایش پخش شد به ناچار لب به اعتراف گشود و در اعترافاتش صراحتا به کارآگاهان عنوان داشت که با انگیزه انتقام گیری از شاکیه اقدام به این کار کرده است .
اسماعیل با معرفی یکی از دوستانش بنام سیامک به عنوان شخصی که در روز آتش زدن خودرو همراهش بوده ، عنوان داشت :  " با خودرو شخصی بنده و بهمراه سیامک از کرج به تهران آمدیم و پس از نزدیک شدن به محل سکونت ... ( شاکیه ) دو نفری از ماشین پیاده شده و ماشین را آتش زدیم " .
با شناسایی سیامک به عنوان دیگر متهم پرونده که متهم اصلی پرونده را در زمان ایجاد حریق عمدی همراهی کرده ، وی نیز دستگیر و درهمان تحقیقات اولیه صراحتا به مشارکت خود در حریق عمدی خودرو اعتراف کرد .
سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با تکمیل پرونده ، متهمین با صدور قرار قانونی از سوی شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه 5 تهران روانه زندان شدند .
دسته بندی: انتظامی / جالب
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید