شنبه، 16 تیر 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » حوادث میار » اقدامات سريالي 10 مرد كثيف با راننده هاي خاوري پايان يافت

اقدامات سريالي 10 مرد كثيف با راننده هاي خاوري پايان يافت

0
202
کد خبر: 18829
میار: سارقان سحرخيز محكوم شدند

باند سرقت‌هاي سريالي از خودروهاي سنگين باري، در شعبه دهم دادگاه كيفري يك استان تهران تحت محاكمه قرار گرفتند.

اواخر سال 95، مرد جوانی که راننده خودروی سنگین بود با مراجعه به اداره پلیس به اتهام سرقت بار خودروی‌اش شکایت کرد.

با اعلام این گزارش و شکایت‌های مشابه از سوی انبارداران و چندین راننده کامیون حوالی همان محل، فرضیه سرقت شبانه از سوی باند سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت. با پیگیری‌های اداره آگاهی و استفاده از شگردهای پلیسی‌، همچنین ردیابی تلفن همراه یکی از سارقان آنها موفق به شناسایی باند سرقت در خانه یکی از متهمان شدند.

با انتقال هفت متهم به پلیس آگاهی آنها تحت بازجویی قرار گرفتند و ابتدا سعی داشتند جرمشان را انکار کنند تا اینکه در بازجویی‌های فنی بالاخره لب به اعتراف گشودند و به چند سرقت مسلحانه در ساعات یک الی 5 صبح از کامیون‌های حاوی بار و چند انبار حوالی جاده مخصوص کرج اعتراف کردند. پلیس همچنین موفق شد در روند بازجویی از متهمان سه مالخر اموال مسروقه را نیز شناسایی و بازداشت کند.

به این ترتیب بعد از اقرار متهمان با احضار شکاک به اداره پلیس و طرح شکایت آنها پرونده کامل و بعد از صدور کیفرخواست به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. در جلسه رسیدگی به پرونده بعد از اعلام رسمیت جلسه، شاکیان در جایگاه قرار گرفتند و هر کدام بعد از طرح شکایت درخواست اشد مجازات کردند. در ادامه متهمان یک به یک در جایگاه قرار گرفتند و در حالی‌که سعی داشتند جرمشان را گردن هم بیندازند از خودشان دفاع کردند. در پایان هيات قضایی، همه متهمان را به 74 ضربه شلاق و رد مال، سپس سه نفر از متهمان را به 10 سال حبس، دو نفر از متهمان به هفت سال حبس، دو نفر از متهمان به پنج سال حبس و سه نفر مالخر اموال مسروقه را به شش ماه حبس محکوم کردند.

دسته بندی: حوادث میار / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید