دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اقتصادی » کلان » نسخه اندروید Fortnite به‌صورت عمومی در دسترس قرار گرفت

نسخه اندروید Fortnite به‌صورت عمومی در دسترس قرار گرفت

0
237
کد خبر: 18827
در حالی که پیش از این برای تجربه نسخه اندروید بازی Fortnite نیاز به دریافت دعوت‌نامه داشتیم، حال این نسخه به‌صورت عمومی در دسترس قرار گرفته است.

بازی Fortnite چندی پیش در حالت بتا، برای اندروید منتشر شد و البته ابتدا، چند روزی در انحصار کاربران گوشی‌های گلکسی سامسونگ بود. با این حال حتی پس از تمام شدن این مدت زمان انحصاری هم نسخه اندروید فورتنایت تنها برای افرادی قابل بازی بود که برای تجربه آن، ثبت نام و در ادامه دعوت‌نامه دریافت می‌کردند. با این حال طبق اعلام کمپانی اپیک گیمز، از این پس دیگر نیازی به دریافت دعوت‌نامه برای تجربه این بازی نیست و همه قادر به بازی کردن آن هستند.

بر این اساس، در صورتی که گوشی شما توان اجرای بازی اندروید Fortnite را داشته باشید، تنها کافی است تا آن را دانلود کنید و بدون نیاز به اقدام دیگری، به تجربه بازی بپردازید. فورتنایت بدون شک یکی از موفق‌ترین بازی‌های چند وقت اخیر بوده است و در پلتفرم موبایل هم عملکرد خیلی خوبی داشته است؛ به طوریکه نسخه iOS این بازی، تا به امروز درآمدی بالغ بر ۳۰۰ میلیون دلار کسب کرده است و نسخه اندروید هم با اینکه حالت محدودی داشت و همه قادر به تجربه آن نبودند، چیزی در حدود ۶۰ میلیون دلار درآمد کسب کرده است و طبیعیتا با عمومی شدن بازی، این درآمد بیش‌تر هم خواهد شد.
 
دسته بندی: اقتصادی / کلان
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید