جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » 25 قاتل سریالی مخوف معاصر را بشناسید+ تصاویر

25 قاتل سریالی مخوف معاصر را بشناسید+ تصاویر

0
2 676
کد خبر: 18557

میار: این بار لیست کامل از 25 قاتل سریالی دنیا را برای تان آورده ایم. یادآوری می کنیم که در این لیست هیچ فردی از ایران وجود ندارد و همه قاتلان قصی القلب این لیست، برخلاف تفکر عامه، خارجی هستند.

به گزارش میار، شاید با شنیدن عبارت قاتل زنجیره ای و به قول ما رسانه ای ها قاتلان سریالی بیشتر چهره ممد بیجه و یا خفاش شب را به یاد بیاورید اما در همین تاریخ معاصر و 100 سال اخیر، قاتلانی در دنیا جولان داده اند که شاید 300 نفر کمترین افرادی بوده است که این افراد به قتل آنها مبادرت داشته اند. اینکه چرا افرادی به قاتلان سریالی تبدیل می شوند هنوز جزو ابهامات بزرگی است که ذهن ما به درک درستی از آن نرسیده است اما در این لیست که در ادامه مطالعه خواهید کرد ما 25 نمونه از مخوف ترین قاتلان سریالی تاریخ معاصر را به رشته تحریر درآورده ایم که خواندن سرنوشت ها و زندگی نامه های عجیب شان برای خیلی از افراد سرگرم کننده ترین کار دنیاست.

1.پدرو لوپز |کلمبیایی شیطان صفت

پدرو لوپز یکی از قاتلان سریالی معروف است. تخمین زده می شود که او بیش از 300 دختر جوان را در سراسر آمریکای جنوبی بین سالهای 1969 تا 1980 به صورت سریالی کشته و مورد تجاوز قرار داده باشد. به نظر می رسد او از سیستم قضایی فاسد کلمبیا سو استفاده کرده است چرا که در اوایل دهه هشتاد یک بار او به خاطر جنایات شوم ش دستگیر می شود اما در شگفتی تمام 14 سال بعد از این ماجرا او آزاد می شود تا بتواند زندگی بی گناهان بیشتری را بگیرد. او برای قتل هایش آخرین بار در سال 2002 دستگیر شد.

2.لوئیس گارویتو|قاتل پسربچه ها

این هیولای کولمبیایی قبل از دستگیری خود در سال 1999 تعداد 138 پسربچه را آزار داده و شکنجه کرده و در انتها کشته است. بیشتر قربانیان او از خانواده های فقیر و بی پول بوده اند. اما شاید بپرسید شگرد او چه بوده است. او تنها با غذا یا کادو و یا آبنبات پسربچه های فقیر را گول می زد و زمانیکه آنها را به قربانگاه می برد در ابتدا شکنجه کرده و مورد تجاوز قرار می داد و در انتها همگی آنها را می کشت. این مرد شیطان صفت نیز از دستگاه قضایی کلمبیا برخاسته بود چراکه بی تردید دستگاه قضایی کلمبیا یکی از فاسدترین دستگاه های قضایی جهان است. او پس از دستگیری به تنها 30 سال حبس محکوم شد.

3.دانیل کامارگو باربوسا| رفتن به درک بعد از 150 قتل

باربوسا یک قاتل سریالی و باز هم اهل کلمبیا است که قربانیان او تنها دختربچه های بین 17 الی 18 ساله بودند و او قبل از کشتن قربانیانش به آنها تجاوز نیز می کرد. هنگامی که او در سال 1989 بالاخره دستگیر می شود سیستم قضائی کلمبیا این بار هم به روال سابق خود ادامه می دهد و او را تنها به 16 سال حبس محکوم می کند. با این وجود، در سال 1994 یک اتفاق غیرمنتظره می افتد و پسرعموی یکی از قربانیان ش به هویت لوئیس ماساکه نارواز، او را در زندان می کشد.

4.جواد اقبال | خودکشی قاتل سریالی خودمعرف

او یک قاتل سریالی اهل پاکستان است که بنابر گزارش اسناد و مدارک موثق به بیش از 100 کودک بیگناه تجاوز کرده و در انتها همه را کشته است. در سال 1999 بود که بالاخره او یک تصمیم جنجالی گرفت و نامه ای را مبنی بر اعتراف به قتل و تجاوز به پسربچه های شش الی 16 ساله به رسانه ها ارسال کرد و به این ترتیب اعتراف کرد که بعد از تجاوز و قتل اجساد مربوطه را نیز با اسید نابود کرده است. البته این تنها بخشی از اعترافات سیاه جواد اقبال بود و او بلافاصله بعد از ارسال این نامه به رسانه ها شناسایی و دستگیر می شود که در انتها به اعدام محکوم شد. با این وجود او زندان را نتوانست تحمل کند و بالاخره در سال 2001 او با کشتن خودش یک هدیه بزرگ به دنیا اهدا کرد و دنیایی را از شر خود خلاص کرد.  

5.فدروویچ کاچ | تجاوز بعد از قتل

این جنایتکار، افسر سابق پلیس جنایی اوکراین بود و با اینکه در ابتدا مدعی شد 100 دختربچه را کشته اما در انتها در دادگاه، تنها به اتهام قتل 37 تن از قربانیانش محاکمه شد. او برای جنایاتش حبس ابد گرفت و همچنان در زندان به سر می برد. او از شگرد خود اینگونه می گوید که دختر کوچولو های بین شش تا 18 ساله را فریب داده و به خانه برده و بعد از اینکه آنها را خفه می کرد به بدن بی جانشان تعرض می کرد. او در سال 2005 فوت شد.

6.مییوکی ایشیکاوا | چهار سال حبس برای قتل 100 نوزاد

ایشیکاوا یک ماما بود. او ژاپنی است و خیلی وقت پیش فوت شده. براساس مدارک موجود او مامایی بود که به اتهام قتل بیش از 100 نوزاد بی دفاع بازداشت شد و در حین بازجویی ها با کمال آرامش معترف شد چون فکر می کرد خانواده های فقیر نمی توانند فرزندان خوبی تربیت کنند پس لیاقت نگهداری از نوزادشان را نیز ندارند. در نهایت شگفت آوری این شیطان به چهار سال حبس محکوم شد در حالیکه انتظار بیشتری برای محکومیت این شیطان می رفت. این قاتل نوزاد کش بین April 1944–January 1948 جنایت های خود را مرتکب شده است و از طریق اهمال عمدی بین 103 الی 169 نوزاد را به قتل رساند.

7.آندری چیکاتیلو| قصاب روسی بیرحم

آندری چیکاتیلو به عنوان "Rostov Ripper" معروف بود که معنای چاقوی روستوفی می دهد، رژیم کمونیستی شوروی هنگامی که او را دستگیر کرد جهان به علت جنایت هایش که شامل تجاوز به عنف و قتل پنجاه و دو زن و کودک بود شوک زده شد. او جنایت هایش را از سال 1978 تا 1990 مرتکب شده بود، روستوف ریپر به اتهام تجاوز و کشتار بیرحمانه زنان و کودکان به اعدام محکوم و در نهایت او در فوریه 1994 حکمش اجرا شد.

8.نورمن افضل سیمونز |  2029 آزادی یک قاتل سریالی

نورمن افضل سیمونز در سراسر آفریقای جنوبی به عنوان "شکارچی ایستگاه" شناخته می شود، زیرا او تمایل عجیبی داشت قربانیانش را از ایستگاه های قطار تور کند و سپس به آنها تجاوز و در انتها خفه شان می کرد. سیمونز از سال 1986 تا 1994 توانست22 نفر از جمله چند بچه را از قربانی نیت شیطانی خود کند. او با تمام این جنایات قبیح ش به 35 سال حبس محکوم شده است و انتظار می رود تا سال 2029 او یک مرد آزاد باشد. نکته جالب توجه اینکه افضل در 1993 مسلمان می شود و از کارهای خود توبه می کند اما دقیقا قبل از دستگیری خود دوباره سیمونز می شود و به دین مسیحیت باز می گردد. براساس گزارش ها قبل از دستگیری نیز یک قربانی دیگر را در ایستگاه قطار تور می کند. او قربانی را با لباس خودش خفه می کرد و یادداشت هایی نیز کنار آنها قرار می داد. سیمونز در کودکی از سوی پدربزرگ خود مورد تجاوز قرار گرفته بود.

9.اونیسیو فراریو دسوزا| شیطان پسربچه ها

دسوزا یک پزشک برزیلی است که 19 پسربچه را مورد سواستفاده جنسی قرار داده و در انتها همه آنها را کشته بود. این پزشک تنها به دلیل سه قتل محکوم شد. گفتنی است که این پزشک قتل ها را در اوایل سال 1990 انجام داده و یکی از افراد فرقه های ظاله شیطان پرستی بود. در نهایت او به دلیل قتل هایش به 77 سال حبس محکوم شد.

10.داخمار اووربای| شیطان صفت نوزادکش

داخمار یک زن شیطان صفت بود که بیش از 20 نوزاد بی دفاع از جمله کودک خود را کشته بود. خوشبختانه خداوند موجبات مرگ او را در زندان فراهم آورد و شر او را از روی زمین پاک کرد. قتل های او بین سال های 1913 الی 1920 رخ داده است. او در بیشتر موارد نوزادها را درون بخاری یا هیتر می انداخت تا بسوزند.

11.دنیس نیلسن| قاتل مردان منحرف

معادل انگلیس جفری دهر، دنیس نیلسن است، او طي سالهاي 1978 تا 1983 تعداد 15 مرد همجنسگرا در لندن به قتل مي رساند. او مدعي بود كه به هيچكدام از قربانيانش تعرض نكرده است در حاليكه براساس اعترافات خودش بعضي جسد ها را تا چند روز در خانه اش نگه داري مي كرد و پس از مدتي آنها را تكه تكه كرده و به هر طريقي از جمله دفن كردن از دست قطعه هاي گوناگون جسد خلاص مي شد. نيلسن به دليل گوشت دست و استخواني كه راه فاضلاب خانه اش را بسته بود دستگير شد. براساس گزارش پليس او در آخرين قتل ش تكه هاي جسد را داخل دو نايلون در كمدش گذاشته بود تا بعدا آنها را امحا كند. نیلسن در سال 1983 به دليل تنها شش قتل محكوم شد و به زندگي در زندان محکوم شد. او در زندان تحت حداکثر امنیت در Full Sutton در یورکشایر انگلستان به سر مي برد.

12.جفری دامر | آدمخوار ميلواكي

جفری دامر، یکی از قاتلان سريالي آمریکایی است که از 1978 تا 1991 تعداد 17 مورد تجاوز، قتل و جنايت بر ميت نسبت به مردان و پسران انجام داد. او در ميلواكي به دنيا آمده و به همين دليل به آدمخوار ميلواكي مشهور شده است. بنابر اين گزارش ميلواكي از ويسكانسين در آمريكا است. اين قاتل شيطان صفت پس از قتل و اعمال مجرمانه، بخش هايي از بدن مقتولين را مثله مي كرد و مي پخت . دامر در نهایت زماني بازداشت شد كه قصد داشت آخرين قرباني مرد خود را به قتلگاه بكشاند. اين قرباني زرنگي كرد و به ماشين پليس خودش را رساند و بالاخره آدمخوار ميلواكي به اين صورت بازداشت شد. او در اعترافاتش مدعي شد كه فرزند طلاق است و داراي سابقه هاي كيفري متعددي نيز بود. زمان دستگيري اين فرد در خانه اش كلي استخوان كشف شد كه او از آنها شمع ساخته بود و خانه اش را به وسيله آن استخوان ها به يك معبد دروغين درآورده بود و در واقع به مذهبي شيطاني گرويده بود. در سال 1992، دامر به اتهام 15 مورد از قتل هايش محکوم شد و به 15 سال زندان محکوم شد. با این حال تنها دو سال از حكمش اجرا شده بود كه توسط يك زندانی دیگر به قتل رسید.

13.ریچارد رامیرز| شيطان پرست خندان

ریکاردو لیویا موزوس رامیرز یک قاتل سریالي آمریکایی و شیطان پرست بود که طي سالهای 1984 تا 1985 لس آنجلس را ناآرام كرد. او به نام ستاره شب معروف بود، رامیرز بسیاری از قربانیانش را به خانه خود کشانده و آنها را به ضرب گلوله، چکش یا هر وسیله ای می کشت. همچنین او به مقتول ها تجاوز نیز می کرد و قربانیان او از یک دختربچه 9ساله تا زن و شوهری بودند. رامیرز در سال 1985 دستگیر شد و به مدت 23 سال زندان در زندان کالیفرنیا محکوم شد. با اینحال قبل از اتمام دوران حبس ش در سال 2013 او از عوارض بیماری B-cell lymphoma جان داد.

14.پیتر ساتلیف| چاقوی زنده انگلستان

پیتر ویلیام ساتلیف یک قاتل سریال بریتانیایی معروف به نام مستعار چاقوی یورکشایر است. ساتلیف در سال 1981 به قتل 13 زن و تلاش برای کشتن هفت نفر دیگر محکوم شد. او با هدف برقراری رابطه نامشروع به سوژه هایش نزدیک می شد و سپس آنها را می کشت. گفتنی است که او موجب ترس در سراسر شمال انگلستان شده بود. وقتی که در ژانویه سال 1981 دستگیر شد (برای تخلف رانندگی)، پلیس او را درباره این قتل ها مورد بازجویی قرار داد و او خودش اعتراف کرد. در محاکمه قرار شده بود به او تخفیف قائل شوند اما دفاع وی توسط هیئت منصفه رد شد و به این صورت او محکوم شده تا ابد در حبس بماند. در حال حاضر او در بیمارستان روانپزشکی تحت حداکثر امنیت کافی به سر می برد.

15.آرتور شاکراس|فاحشه کش آمریکا

به گزارش میار، Shawcross اولین بار در سال 1972 با حمله جنسی و قتل یک پسر 10 ساله قدم به دنیای سیاه و مخوف قاتلان سریالی گذاشت و بعد از این جسد او را در یک منطقه جنگلی  واقع در واترتاون نیویورک قرار داد، او با عنوان هیولای رودخانه ها شناخته می شود. سپس او یک دختربچه بیچاره هشت ساله را مورد تجاوز قرار می دهد و در انتها او را به قتل رساند. او به مدت 14 سال در زندان به خاطر این اتهاماتش می ماند و در سال 1988 دوباره آزاد می شود. او در دوران آزادی دوباره اش 12 فاحشه را بین سنین 22 تا 59 ساله به قتل رساند. شاکراس در نهایت در جریان آخرین قتل خود شناسایی و دستگیر می شود و به 12 قتل سریالی اعتراف می کند. بنابر حکم قضات دادگاه او به 250 سال حبس محکوم شده است . او در سال 2008 در زندان به دلیل ایست قلبی فوت کرد.

16.پیتر منوئل| آخرین اعدامی

پیتر منوئل آخرین زندانی اعدامی در اسکاتلند بود که با اعدامش، این مجازات در این کشور به خاطره ها سپرده شد. او اگرچه مظنون 18 قتل فجیع بود اما پلیس توانست تنها هشت قتل را برای او ثابت کند. او بین سال 1956 تا 1958 قتل های خود را مرتکب شده است. این قاتل اسکاتلند علاوه بر قتل به تجاوز و جرایم جنسی نیز محکوم شده بود. بیشتر قربانیان او زن بودند که او در آخرین خرید خود از یک فروشگاه و حین خرج کردن پولهای یک قربانی لو می رود. منوئل در زندان بارلینجی بعنوان آخرین اعدامی در اسکاتلند به دار مجازات اعمال شنیع خود آویخته شد. او در بیشتر قتل ها مظنون بود اما پلیس تا آخرین قتل نتوانسته بود گناهکار بودن او را ثابت کند.  

17.جان جورج هیف| قاتل اسیدی

جان جورج هیف، متولد سال 1949 میلادی، آدم‌کشی زنجیره‌ای اهل بریتانیا بود. گفته می‌شود که او حدود ۶ نفر را به قتل رسانده است اما برخی نیز معتقدند، که او ۹ نفر را کشته است. او برای کشتن اهدافش از سولفوریک اسید استفاده می‌کرده است.

براساس این گزارش ابتدا او افراد ثروتمند را شناسایی و خودش را به آنها به عنوان تاجری موفق معرفی می کرد. جان پس از انتقال قربانیانش به یک انبار متروکه به آنها شلیک می کرد و بدن هایشان را در سولفوریک اسید حل می کرد که در انبار مذکور تمامی بدن های حل شده در سولفوریک اسید نیز کشف شدند. متهم هنگام بازداشت اسناد و اوراق زیادی را نیز با خود داشت که قصد جعل آن اسناد و مدارک را داشت تا بتواند متصرفات قربانیان را به نام خودش کند. او در سال 1949 به اعدام محکوم شد و در زندان ولفسبورگ به دار مجازات آویخته شد.

18.فرد وست و همسرش| زن و شوهر قاتل

این زن و شوهر به نام های رز و فرد هنگامی بازداشت شدند که بالاخره پلیس توانست حکم ورود به منزل آنها را به دست بیاورد. ماموران پلیس با ورود به خانه این افراد متوجه دفن شدن استخوان هایی زیر تخت و در باغچه خانه شدند. براساس این گزارش رز و فرد وست 11 زن و دختر جوان را مورد تجاوز و شکنجه قرار داده و کشته بودند اما فرد وست هنگام بازداشت و انتقال به زندان بیرمنگهام خودش را به دار آویخت و کشت. در ادامه رز به دلیل 10 فقره از قتل ها مجرم شناخته شد و هم اکنون در زندان به سر می برد. قتل های این دو زوج جوان در 1967 تا 1987 به وقوع پیوسته اند.

19.دونالد هنری گسکینز| قاتل پیادگان

دونالد یک راننده جوان بود که در آمریکای جنوبی، افراد زیادی که پیاده بودند را با ماشین خود زیر می گرفت و بعد از شکنجه آنها را می کشت. او قبل از اتهام قتل خود دو بار دیگر نیز بازداشت شده بود اما در سومین بازداشت بود که فردی که متهم جنایی بود علیه او شهادت داد و گفت که دیده است دونالد دو مرد 28 و 15 ساله را زیر گرفته و کشته است. دونالد برای آخرین بار بازداشت شد و در حالیکه چاره ای جز اعتراف نداشت لب گشود و به هشت قتل سریالی معترف شد. او سپس محل دفن جنازه ها را در یک مکان متروکه نشان داد و پلیس با کندن زمین ها متوجه کشف هشت قربانی خود در همان یک تکه زمین کوچک شد. همه قربانیان در سال 69 کشته شده بودند و با وجودیکه در ابتدا گسکینز به 80 الی 90 قتل اعتراف کرده بود اما تنها هشت فقره قتل را پذیرفت و به حبس ابد محکوم شد و در زندان نیز یک زندانی دیگر را کشت در حالیکه تا پیش از آن در زندان مذکور کسی از زندانیان کشته نشده بود.

20.دنیس ریدر| ببند، شکنجه کن، بکش!

دنیس ریدر معروف به قاتل بی.تی.کی بیشتر قربانیان خود را با اجسام انعطاف پذیر به قتل می رساند. از آنجایی او به بی.تی.کی معروف شد که پس از بستن دست ها و پاهای قربانیان، آنها را شکنجه می داد و می کشت. این قاتل سریالی در اولین اقدام خود چهار عضو از خانواده ای را در سال 1974 به قتل رساند و پس از آن شش زن دیگر را نیز تا سال 1991 کشت. براساس این گزارش دو قربانی او مذکر بوده و مابقی مونث بودند. او برای خفه کردن قربانیان خود از شلوار تا کمربند استفاده می کرده است. نحوه دستگیری این فرد نیز به این صورت که او پس از آخرین قتلش در سال 91 دیگر مرتکب قتلی نشد تا اینکه در سال 2005 دوباره ظاهر شد و در نامه ای که به صورت فلاپی دیسک تهیه کرده بود به یکی از مطبوعات خبر از بازگشت خود داد. بااین وجود پلیس توانست خیلی زود با کمک ردیابی فلاپی دیسک، رد قاتل زنجیره ای مخوف بی.تی.کی را بزند. او باید تا سال 2180 در زندان بماند که با این تفسیر امکان آزادی او قبل از مرگ وجود نخواهد داشت.

21.کنث بینانچی و آنجلو بوئونو| خفه کنندگان کوهپایه ای

کنث و بوئونو بین سالهای 77 تا 78 ده زن و دختر را در لوس آنجلس دزدیدند و کشتند.

داستان قتل های سریالی آنه از ربودن دو دختر جوان شروع شد. آنها در سال 77 جرایم خوفناک خود را در لوس آنجلس کلید زدند و به این ترتیب ده زن و دختر جوان را ربوده و به کوهپایه های لوس آنجلس منتقل می کردند. آنها پس از سرقت، قربانیان را با استفاده از طناب خفه می کردند. کنث و بوئونو هر دو عموزاده بودند و با اینحال کنث اصرار زیادی بر دیوانگی خود داشت اگرچه دو قتل نیز بیشتر از بوئونو انجام داده بود. او دو زن بیگناه را نیز در سال 79 به قتل رسانده بود. براساس این گزارش بوئونو با توجه به شهادت کنث مجرم شناخته شد و هردوی آنها به حبس بدون آزادی محکوم شدند. بوئونو در سال 2002 براثر حمله قلبی در سلول خود جانش را ازدست داد. گفتنی است که آنها به دلیل شیوه های سریالی قتل های خود به خفه گنندگان کوهپایه ای معروف شده بودند.

22.یان بردی و میرا هیندلی| قاتلان مورس

این دو بچه های بین 9 تا 17 سال را در سالهای 1963 الی 1965 به قتل رساندند. یان بردی و میرا هیندلی هر دو بچه ها را مورد تجاوز بیرحمانه و شکنجه قرار می دادند و در انتها آنها را می کشتند که هر دو با حکم دادگاه به حبس ابد محکوم شدند و میرا در سال 2007 به علت سینه پهلو فوت کرد. یان نیز در حالیکه در بیمارستان تحت درمان بیماری انسداد ریه بود در سن 74 سالگی فوت می شود. اجساد سه تن از قربانیان آنها در مور پیدا شدند که منطقه ای در شمال انگلستان واقع شده است. براساس این گزارش جسد چهارمین قربانی نیز در خانه برادی کشف شد. به گفته پزشکان این دو نفر از بیماری سادستیک رنج می برده اند و به همین دلیل به این قتل ها مرتکب شده بودند. قربانیان آنها پنج نفر بوده اند.

23.لارنس بیتکر و روی نوریس| قاتلان جعبه ابزاری

لارنس بیتکار و روی نوریس دو قاتلی هستند که با همکاری یکدیگر سوژه ها را شکنجه و به قتل می رساندند. لارنس متولد سال 1948 و روی متولد سال 1940 میلادی است. براساس این گزارش هر دو متهم ابتدا سوژه ها را که از زنان جوان بودند سوار یک ون می کردند و آنها را به مکان متفاوتی از یکدیگر می بردند و در آنجا پس از تجاوز و شکنجه قربانیان با استفاده از وسایل داخل جعبه ابزار همچون چکش، به قتل می رساندند. آنها به پنج قتل معترف شدند و به دلیل اینکه روی نوریس علیه لارنس اعتراف کرده بود تنها به 45 سال حبس محکوم شد و لارنس بیتکار به اعدام محکوم شد که این حکم از سال 1981 تا به الان در نوبت اجراست و اگر هم به اجرا درآمده باشد آن به اطلاع رسانه ها نرسیده است. لارنس یک یتیم بود که بیشتر نزد مادرش نگهداری می شد و از کودکی نیز در سن 12 سالگی بازداشت هایش شروع شده بود و روی نوریس زندگی آشفته ای را در کودکی تجربه کرده بود.

24.ادموند کیمپر| قاتل دو متری

ادموند در سال 1948 میلادی به دنیا آمد و جزو خشن ترین قاتلان سریالی است که در اولین قتل های خود پدربزرگ و مادربزرگش را پس از یک مباحثه کوتاه و با استفاده از اسلحه شکاری به قتل رساند. او اوایل نزد پدرش بود اما بعدها پدرش او را برای زندگی نزد پدربزرگ و مادربزرگش فرستاده بود. پس از این دو قتل، ادموند برای مدتی متواری می شود در سال 70 که به تازگی به 15 سالگی وارد شده بود در کالیفرنیا شش زن مجرد را نیز با چاقو مجروح کرد و کشت. او در انتها مادر خود و دوستش را نیز به قتل رساند و سرشان را برید. او پس از آن خودش را به پلیس معرفی کرد. او به جرم هشت قتل مجرم شناخته شد و با اینکه تقاضای اعدام خودش را داشت، قضات برای او حبس ابد بریدند.

گفتنی است ادموند دومتر و شش سانت قد داشت و از آی.کیو 145 بهره می برد در حدیکه در بیشتر مواقع قربانیان خود را نیمه جان رها می کرد و می رفت.

25.دیوید برکویتز|آقای قاتل

این یهودی به شش قتل سریالی در تابستان سال 76 اعتراف کرده است. او بیشتر به زنانی که موهای بلند فرفری داشتند حمله می کرد. او علاوه بر صفت آقای قاتل به قاتل کالیبر 44 نیز مشهور بود که دلیل آن به کار بردن هفت تیری با کالیبر 44 در قتل ها بود و به احتمال زیاد او برای کاربری ساده و حمل و نقل آسان این نوع اسلحه از آن در قتل ها استفاده می کرده است. او علاوه بر شش قتلی که به آنها معترف بود هفت نفر دیگر را نیز زخمی کرد. او در آخرین قتل های خود دو فقره نامه نیز در کنار جسد ها گذاشته بود که در آن پلیس و مطبوعات را به حمله ها بیشتر و ترور مردم نیویورک تهدید کرده بود. او برای هر قتل خود به 25 سال حبس محکوم شده است که با این شرایط انتظار آزادی او تا قبل از مرگ نمی رود.  

دسته بندی: شهری / اسلاید / اسلاید شو
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید