شنبه، 29 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » دستگیری کلاهبردار ۲۴۵ میلیارد تومانی در تهران/ او ۴۰۰۰ شاکی دارد

دستگیری کلاهبردار ۲۴۵ میلیارد تومانی در تهران/ او ۴۰۰۰ شاکی دارد

0
311
کد خبر: 18304
میار: سردار علیرضا لطفی ، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ، از دستگیری کلاهبردار متواری خبر داد که پس از دریافت بیش از 245 میلیارد تومان از شهر تهران متواری شده بود .
سردار علیرضا لطفی در توضیح این خبر گفت : پرونده ای از اواخر شهریور ماه سال جاری به اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که در آن صاحب یک طلافروشی در منطقه تهرانپارس - خیابان فرجام پس از دریافت بیش از 245 میلیارد تومان از بیش از 4000 نفر از شهروندان ، متواری شده بود .
در تحقیقات از مالباختگان مشخص شد که متهم پرونده به بهانه سرمایه گذاری و پرداخت سود ماهانه اقدام به دریافت پول از مالباختگان کرده و در مجموع با تحصیل بیش از 245 میلیارد تومان متواری شده است . مالباختگان مبالغ مختلفی را به متهم پرداخته کرده بگونه ای که حتی مالباخته ای در شکایت خود عنوان داشته است که به واسطه اطمینانی که به متهم داشته بیش از 4 میلیارد تومان پول به وی پرداخت کرده است !!!
اقدامات ویژه پلیسی جهت دستگیری این متهم انجام شد و سرانجام متهم پرونده در مورخه  سوم مهرماه 1397 دستگیر و به اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل گردید .
در حال حاضر قرار قانونی از سوی بازپرس محترم پرونده صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد .
دسته بندی: انتظامی / اسلاید شو / جالب
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید