سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » فرهنگی » انقلاب و دفاع مقدس » مدیا بنجامین از نظام ایران پول می گیرد تا تبلیغ جمهوری اسلامی را کند!؟

مدیا بنجامین از نظام ایران پول می گیرد تا تبلیغ جمهوری اسلامی را کند!؟

0
863
کد خبر: 18049

میار: مسئله ای که امروز در نشست خبری هادسون رخ داد حاشیه هایی را به وجود آورده که خوب است برای روشنگری شخصیت مدیا بنجامین را  برایتان باز کنیم.

به گزارش میار، سوسان بنجامین یا همان مدیا بنجامین زنی است که امروز یک نشست خبری را به هم ریخت. این نشست خبری که برای رسانه های آمریکایی و به منظور پوشش دادن صحبت های هادسون علیه ایران تشکیل شده بود تحت تاثیر اعتراضات شدید مدیا به هم ریخته شد و در شبکه های اجتماعی و سایت های خبری خیلی زود این فیلم اقدام بنجامین پخش شد.

حقیقتا صحبت های بنجامین را جدای از چیزی که امروز در نشست هادسون شنیدید در نظر بگیرید. بنجامین یک فعال بشری می باشد که به شدت مخالف جنگ است. او زنی مبارز است که در کوبا نیز بوده و در همانجا با یک بسکتبالیست ملی این کشور ازدواج کرده که از این ازدواجش یک دختر دارد. او در جنگ لبنان نیز حضور داشت و کمک های شایانی نیز به مردم آسیب دیده غزه روا داشته است.

شاید برایتان تعجب آور باشد اما همانطور که از اسم بنجامین انتظار می رود او یک یهودی و به شدت ضد سیاست های اسرائیل است چراکه همانطور که ذکر کردیم او مخالف جنگ است. به شدت بر علیه جنگ گارد می گیرد و چندین بار هم در این زمینه تحصن کرده است. او درباره جنگ با عراق نیز همین عکس العمل را داشت اما حالا برخی این شبهه را ایجاد کرده اند که آیا مدیا بنجامین از نظام ایران پول می گیرد تا تبلیغ نظام ایران را کند؟

تعجب نکنید، این نظریه چند ساعتی است که از سوی معاندان نظام جمهوری اسلامی در حال طرح شدن است و حتی برای این نظریات کلیپی نیز ساخته شده است تا به نظر مخاطب موضوع مستند بیاید اما حقیقتش را بخواهید بنجامین یک فعال ضد جنگ است و اگر امروز در نشست هادسون چنین عکس العملی را از او دیدید به خاطر خوی جنگ ستیزش بود. او به شدت به سیاست های آمریکا برای ایجاد جنگ و رعب و وحشت در منطقه خاورمیانه منتقد است و تا پای جان نیز روی صحبت های خود ایستاده است.

حالا جای بسی سوال است که چنین خبرنگاری در نظام دموکرات آمریکا پرورش یافته است، چرا باید در دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران به پا خیزد. راستش را بخواهید چند وقت پیش که خبرنگاری علیه علی مطهری صحبت هایی را مطرح کرد و کلیپ جنجالی  اش نیز در فضای مجازی پیچید خیلی ها خبرنگار بیچاره را زدند که  نان از کجا می خوری اما بی خبر بودند که ذات خبرنگار واقعی این است و مثل هر شهروند مسئولی باید علیه ظلم و ظالم بایستد و واقعیت امر را مطرح کند.  

امروز مدیا بنجامین نیز این موضوع را ثابت کرد که باید در هرجا و هرمکانی علیه ظلم ایستاد و ایستادگی کرد اگر چه طرف مقابل مان فریبکار ترین نظام موجود در جهان باشد.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید