چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » فرهنگی » انقلاب و دفاع مقدس » اعتراض یک زن به سخنان ضد ایرانی برایان هوک+ فیلم

اعتراض یک زن به سخنان ضد ایرانی برایان هوک+ فیلم

0
820
کد خبر: 18043


به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان و نقل از میار:

مدیا بنجامین از فعالان معروف ضدجنگ در آمریکا در جریان سخنرانی برایان هوک، نماینده ویژه رئیس‌جمهور آمریکا در امور ایران، در اندیشکده هادسون به شدت به اظهارات او علیه کشورمان اعتراض کرد.

وی در اعتراض به اظهارات برایان هوک که با شرکت در برنامه‌ای با عنوان «توسعه موشکی ایران» در اندیشکده هادسون بار دیگر ادعا‌های بی‌اساسی علیه برنامه موشکی ایران مطرح کرد، برای دقایقی پشت تریبون آمد و با انتقاد از خروج آمریکا از برجام گفت: متحدان ما از جمله انگلیس، فرانسه، و آلمان می‌خواهند توافق هسته‌ای ایران حفظ شود، جامعه جهانی خواستار حفظ برجام است.

این فعال زن آمریکایی در ادامه با کنایه به اظهارات مقامات کاخ سفید که می‌گویند خواسته آنها این است که ایران به یک کشور عادی (!) تبدیل شود، افزود: بیایید درباره کشورهای عادی صحبت کنیم! بیاید درباره عربستان حرف بزنیم، آیا متحدان ما چنین کشور‌هایی هستند؟ عربستان بزرگترین تهدید برای جامعه جهانی است.



مدیا بنجامین که با برخورد نیروهای امنیتی روبرو شده بود، ادامه داد: من از شما (برایان هوک) می‌پرسم آیا تحریم‌ها به نظام ایران ضربه می‌زند یا به مردم ایران؟ تحریم‌ها به مردم ایران ضربه می‌زنند. شما در حال زمینه‌چینی برای جنگ با ایران هستید. شما دارید همان کاری را می‌کنید که در عراق انجام دادید. ما جنگ دیگری در خاورمیانه نمی‌خواهیم. نتیجه جنگ عراق و لیبی چه شد؟ مردم سوریه دارند رنج می‌کشند، چرا به مسئله یمن نمی‌پردازید؟ عربستان در حال بمباران یمن است و مردم این کشور را به قتل می‌رساند.

پس از اینکه سخنرانی اولیه برایان هوک پایان یافت و او می خواست در جایگاه پرسش و پاسخ به سوالات قرار بگیرد، این فعال ضدجنگ که در جمع حاضران بود، بلافاصله پشت تریبون رفت. در حالیکه ماموران امنیتی او را دنبال می‌کردند او سخنان خود را با صدای بلند فریاد می‌زد تا اینکه سرانجام ماموران امنیتی به زور دست و پای او را گرفتند و او را از محل سخنرانی بیرون بردند.


نکته جالب اینکه این فعال زن آمریکایی تی‌شرتی به تن داشت که برروی آن به زبان فارسی نوشته شده بود: صلح با ایران



تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید