دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » سه شيطان صفت در دادگاه امروز تهران محاكمه شدند| آنها به زور چاقو پسري را به بيابان بردندو...

سه شيطان صفت در دادگاه امروز تهران محاكمه شدند| آنها به زور چاقو پسري را به بيابان بردندو...

0
677
کد خبر: 17981

میار: رسیدگی به این پرونده از سال 93  و با شكايت پسر جواني عليه سه مرد جوان در زمينه لواط به عنف، آدم ربایی، سرقت و شرکت در عمل منافی عفت و همچنين فیلمبرداری از صحنه هاي مستهجن در پاکدشت آغاز شد. به دنبال شکایت شهروز خیلی زود سه پسر جوان دستگیر شدند و به اتهامات مذكور، صبح دیروز در شعبه هفتم دادگاه کیفری يك استان تهران به ریاست قاضی کیخا و با حضور دو قاضی مستشار تحت محاکمه قرار گرفتند.

در آغاز جلسه شاکی  در جايگاه ايستاد و گفت: در كارگاه خود در حال انجام كار بودم كه سرپرست كارگاه به من گفت دم در كارت دارند. وقتي رفتم ببينم چه كسي با من كار دارد ناگهان دو نفر به من حمله ور شدند و با تهديد چاقو مرا سوار موتور سیکلت شان كردند و به بیابانهای عباس آباد حوالی پاکدشت برده و پس از سرقت 100 هزار تومان پول كه همراهم بود به زور مرا آزار دادند و از این صحنه ها فيلم هم تهيه كردند و به من گفتند اگر تا پنج دقيقه ديگر 150 هزار تومان به ما نرساني فيلمت را پخش خواهيم كرد.

بررسي سوابق متهم اصلي پرونده كه در ماجرا طبق ادعاي قرباني، راكب موتور سيكلت بوده است نشان از تعدد سوابق كيفري در زمينه اعمال منافي عفت داشت اما او منكر اين سوابق شد تا اينكه با نشان دادن برگه هاي سوابق اتهامي اش گفت آن موقع ها مجرد بودم و خطا كرده ام اما الان متاهل شده ام و سر به راهم. دو متهم ديگر پرونده نيز به همين ترتيب اتهامات خود را منكر شدند تا اينكه وكيل شاكي گفت:‌ اگر اشتباه داديار رسيدگي كننده به پرونده نبود هيچوقت فيلم ها از گوشي پاك نمي شدند او گوشي را به خود متهم داد تا او هم بتواند به راحتي فيلم هاي موجود در گوشي را پاك كند. چه سهوا و چه عمدا او اشتباه بزرگي را مرتكب شده است.

پس از پایان اظهارات سه متهم قضات با توجه به محتوای پرونده و اظهارات متهمان وارد شور شدند در حاليكه هیچ نظریه پزشکی قانونی از شاكي كه دال بر عمل منافي عفت صورت گرفته باشد در پرونده موجود نيست كه بنابراین همين صدور حکم را با دشواری روبرو کرده است.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید