خودروسواری با خرج شهرداری
میار : شبکه وسیع معابر خودرویی تهران پس از تحمل یک دوره هزینههای چند صد میلیاردی ساخت، اکنون هزینههای ثانویه دیگری را به شهر تحمیل میکند.
این هزینههای تحمیلی در گذشته نیز به تناسب سطح معابر موجود در شهر هر سال در بودجه منظور میشد و در ظاهر رقم مهمی در مقابل درآمدهای شهر به شمار نمیآمد.
اکنون که مدیریت شهری با تنگنای مالی شدید روبهرو شده، باطن این هزینهها که به واسطه توسعه شبکه معابر، سنگینتر از گذشته است، مشخص شده است.
اهمیت هزینههای چند دهمیلیاردی تعمیر و نگهداشت شبکه معابر تهران که هر سال به شهر تحمیل میشود، زمانی مشخص خواهد شد که آن را با اندک اعتبار مورد نیاز برای آمادهسازی ۱۰ کیلومتر از خط ۶ مترو در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید مقایسه کنیم.
این هزینههای تحمیلی در گذشته نیز به تناسب سطح معابر موجود در شهر هر سال در بودجه منظور میشد و در ظاهر رقم مهمی در مقابل درآمدهای شهر به شمار نمیآمد.
اکنون که مدیریت شهری با تنگنای مالی شدید روبهرو شده، باطن این هزینهها که به واسطه توسعه شبکه معابر، سنگینتر از گذشته است، مشخص شده است.
اهمیت هزینههای چند دهمیلیاردی تعمیر و نگهداشت شبکه معابر تهران که هر سال به شهر تحمیل میشود، زمانی مشخص خواهد شد که آن را با اندک اعتبار مورد نیاز برای آمادهسازی ۱۰ کیلومتر از خط ۶ مترو در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید مقایسه کنیم.
![](/uploads/posts/2018-09/thumbs/1536224629_da3cb05e-73cd-47f9-b2b4-ef1dc80fb81b.jpeg)
دسته بندی: اقتصادی
آدرس کوتاه خبر: