شنبه، 16 تیر 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » کیف قاپی با موتورسیکلت های مسروقه

کیف قاپی با موتورسیکلت های مسروقه

0
317
کد خبر: 16427

میار: سرهنگ "جلیل موقوفه ای"، در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری نيك رو، به تشریح این خبر پرداخت و گفت: با شکایت تعدادی از شهروندان این محدوده در خصوص سرقت موتورسیکلت هایشان، از سوی 2 سارق پرونده ای در این زمینه تشکیل و تیمی از ماموران تجسس کلانتری 116 مولوی برای شناسایی متهمان وارد عمل شدند.
این مقام انتظامی عنوان داشت: طی بررسی ها و تحقیقات انجام شده مشخص شد که در همان محدوده زمانی و مکانی دو موتورسوار ضمن پرسه زنی در کوچه های این محله، اقدام به کیف قاپی نیز می کنند.
از آنجا که احتمال می رفت متهمان هر دو پرونده یکی باشد، تحقیقات با توجه به سرنخ های به دست آمده در مسیری تازه افتاد و متعاقبا تیم های عملیاتی ضمن شناسایی چهره و مشخصات سارقان و وسیله نقلیه شان، گشتزنی های خود را گسترده تر کردند، از سوی پیام های هشداری در خصوص مراقبت های لازم برای پیشگیری از سرقت و کیف قاپی به شهروندان ارایه شد.
سرکلانتر هفتم، اظهار داشت: این اقدامات ادامه داشت تا این که روز گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری متهمان تحت تعقیب را در خیابان مولوی در حال پرسه زنی با موتورسیکلتشان مشاهده و طی یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه هر دو را بازداشت کردند.
سرهنگ موقوفه ای، تصریح کرد: متهمان در حالی که سعی داشتند با جو سازی و ایجاد سر و صدا، از دست ماموران فرار کنند، به کلانتری منتقل و تحت بازرسی قرار گرفتند که در نتیجه آن دو دستگاه گوشی تلفن همراه و چهار کیف پول مسروقه از آنها کشف و طی بازجویی های بعدی نیز به 13 فقره سرقت از شهروندان اعتراف کردند.
وی اظها رداشت: از طریق بررسی های انجام شده مالکان گوشی های تلفن همراه شناسایی شدند و ضمن دعوت به کلانتری اموال مکشوفه به آنها باز گردانده شد و متهمان نیز با شکایت مالباختگان جهت تحقیقات بیشتر به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

دسته بندی: اجتماعی / انتظامی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید