یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » نوزاد براي راننده شيطان صفت بود| او تجاوز به كريمه را در اسلامشهر انكار كرد

نوزاد براي راننده شيطان صفت بود| او تجاوز به كريمه را در اسلامشهر انكار كرد

0
871
کد خبر: 14449
میار: مردی که به عنوان راننده دختری جوان کار می کرد با دزدیدن او و بردنش در بیابان های اسلامشهر او را باردار کرد و بعد از آن با تهدیدهای سریالی خود از این دختر جوان پول هایی را گرفت. این مرد در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران مورد محاکمه قرار گرفت و برای ادامه تحقیقات به زندان فرستاده شد.

 رسیدگی به این پرونده با شکایت زن جوانی به نام کریمه در دستور کار پلیس قرار گرفت. کریمه جوان به ماموران گفت:  نه ماه قبل از سوی یک پسر جوان  به نام فرید مورد آزار قرار گرفتم و باردار شدم ولی از ترس او جرات نداشتم تا علیه ش شکایت کنم. من فرید را از مدتی قبل می شناختم. او به بهانه تفریح مرا سوار ماشینش کرد و به سمت بیابان های اسلامشهر برد و در داخل خودرویش  با تهدید با من رابطه برقرار کرد اما از ترسم حتی جرات نکردم ماجرا را به خانواده ام  بگویم. او از این کار خود فیلم و عکس هایی هم تهیه کرده بود که با استفاده از آنها هربار مرا به انتشار عکس و فیلم ها تهدید می کرد تا اینکه من مجبور شدم در چند مرحله به حساب او پول هایی واریز کنم اما او دست بردار نبود و دائم پول می خواست. برای اینکه خانواده ام از این ماجرا مطلع نشوند چند ماهی را به شهرستان رفتم و وقتی زمان زایمان فرا رسید به تهران بازگشتم و بچه ام را نیز در بیمارستان به دنیا آوردم اما روی اینکه با او به خانه بازگردم را ندارم و برای همین برای شکایت از فرید به دادگاه آمده ام تا به شکایتم رسیدگی کنید.

به دنبال اظهارات تکان دهنده این دختر پسر جوان بازداشت شد اما منکر ربودن و آزار کریمه شد.

او می گوید: من این دختر را نمی شناسم و اصلاً نمی دانم چه کسی به او تجاوز کرده است.

هنگامی که پلیس پرینت حساب این مرد را بررسی کرد، مشخص شد از حساب دختر جوان به حسابش پولهایی واریز شده است و او که اینبار چاره ای جز اعتراف نداشت باز هم به دروغ پردازی پرداخت و گفت: من راننده کریمه بودم به همین خاطر چند بار دنبال او رفتم تا او را به محل کارش برسانم و تمامی آن پول ها هم دستمزد من است.

این تمامی ماجرا نبود و این بار آزمایش DNA  راز جنایت کثیف او را فاش کرد و مشخص شد فرزند تازه متولد شده متعلق به خودش است و فرید سعی در انکار این موضوع دارد تا بتواند از جرائم ارتکابی خود فرار کند.

به این ترتیب او در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی عبداللهی محاکمه شد و در دفاع از خود باز هم صحبت های ضد و نقیض و واهی را مطرح کرد. در پایان این جلسه قضات دادگاه وارد شور شدند تا برای متهم رای خود را اعلام کنند.

دسته بندی: قضایی و حقوقی / حوادث
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید