یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » فرهنگی » سینمای جهان » «نفرتی که پخش می‌کنید» به صورت محدود اکران می‌شود

«نفرتی که پخش می‌کنید» به صورت محدود اکران می‌شود

0
341
کد خبر: 14440
کمپانی «فاکس قرن بیستم» به‌تازگی پیش‌پرده درام جنایی «نفرتی که پخش می‌کنید» / The Hate U Give را منتشر کرده است که بر اساس رمان پرفروشی به همین نام به قلم اَنجی تامس ساخته شده است و درباره نوجوانی است که شاهد تیراندازی پلیس آمریکاست؛ آن هم در زمان جنبش «جان سیاهان مهم است».

هنر و تجربه به نقل از ایندی‌وایر نوشت: این فیلم توسط جرج تیلمن جونیور کارگردانی شده است که پیش از این کارگردانی «غذای سول» و تهیه‌کنندگی «سلمانی» را انجام داده است. نقش اصلی هم توسط آمانادلا استِنبِرگ ایفا شده است که فیلم‌های «مسابقه‌های گرسنگی» و «همه چیز، همه چیز» را در کارنامه دارد.

داستان درباره استار کارتر است که دائم میان دو جهان در رفت‌وآمد است: محله فقیرنشینی که اغلب سیاه‌پوست هستند و آن‌جا زندگی می‌کند، و مدرسه پیش‌دانشگاهی که به آن می‌رود و اغلب سفیدپوستان ثروتمند را در خود جای داده است. موازنه این دو جهان زمانی برای استار فرومی‌پاشد که او شاهد تیراندازی مرگبار پلیس به دوست صمیمی دوران کودکی‌اش خلیل است. او با فشارهایی همه جانبه از سوی جامعه مواجه می‌شود و باید روی پای خودش بایستد و از حق و عدالت پاسداری کند.

«نفرتی که پخش می‌کنید» از ۱۹ اکتبر (۶ آبان) به صورت محدود در سینماها اکران خواهد شد.

 
دسته بندی: فرهنگی / سینمای جهان
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید