شنبه، 16 تیر 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » این مرد هشت زن را به خلوتگاه شیطانی برد و در آنجا تکه تکه کردشان+ تصویر

این مرد هشت زن را به خلوتگاه شیطانی برد و در آنجا تکه تکه کردشان+ تصویر

0
747
کد خبر: 14045

میار: اولين جلسه محاكمه قاتل سريالي گيلان هفته گذشته در حالي برگزار شد كه با توجه به حجم پرونده جلسه محاكمه تجديد شد

ماجراي قتل هشت زن

متهم اين پرونده كه سال گذشته دستش براي پليس در شهرهاي شمالي كشور رو شده بود در اظهارات خود از نفرتش نسبت به زنان گفت و اينكه بعد از قتل تمامي طلاهاي آنها را سرقت مي كرد و مي فروخت.

او در جریان بازسازی صحنه نخستین جنایت خود که در سال ۸۷ مرتکب شده بود به مأموران مي گويد: مدتی بود که با تهیه پراید خاکستری رنگی در خیابان‌های اطراف شهر به مسافرکشی می‌پرداختم. یک روز هوا بارانی بود که در شهر «خمام» در کنار خیابان زن جوانی را سوار کردم. در بین راه سر حرف را باز کردم و او از مشکلات مالی خود گفت و من گفتم می‌توانم مشکلاتش را حل کنم. زن مسافر مقداری طلا و جواهر همراهش بود، او را به مکان خلوتی کشاندم و در یک غافلگیری با ضربات کارد او را به قتل رساندم. ابتدا ترسیده بودم و از ترس می‌لرزیدم ولی بعد از چند لحظه آرامش خود را به‌دست آوردم. جواهرات او را برداشتم و می‌خواستم آنجا را ترک کنم. از ترس اینکه مبادا کسی این زن را هنگام سوار کردن با من دیده باشد و رازم فاش شود جسدش را در صندلی عقب خودرو انداختم و به خانه پدری‌ام در روستای خشکه اسطلخ زیباکنار در حوالی رشت بردم. در خانه کسی نبود. گودالی در انبار منزل کندم و جسد را میان سیمان دفن کردم. می‌دانستم اگر طلاها را خودم برای فروش ببرم حتماً به من ظنین خواهند شد، بنابراین آنها را به زن صیغه‌ای‌ام دادم که برد و فروخت.

محاكمه متهمين پرونده

در این جلسه نماینده دادستان به قرائت گزارش ۴۷ صفحه‌ای کیفرخواست برای متهمان زوج ردیف اول (ف.ن) معروف به بهزاد و ردیف دوم (ل.گ) معروف به نگار که نتیجه گزارش‌های بازپرسان، دایره جنایی پلیس آگاهی و پزشکی قانونی است، پرداخت.

در کیفرخواست قرائت‌شده از سوی نماینده دادستان برای متهم ردیف اول، اتهاماتی مانند قتل عمدی هشت زن مسلمان، شش فقره جنایت بر میت با مثله کردن آن‌ها و هشت فقره سرقت و پنهان کردن اجساد در رودخانه‌ها و حاشیه جاده‌ها ذکرشده است.

همچنین در قرائت کیفرخواست برای متهم ردیف دوم یک فقره معاونت در قتل، مباشرت در خریدوفروش طلاجات مساعدت در خلاصی متهم ردیف اول از طریق منحرف کردن ادله، مشاهده و مسجل شده است.

نماینده دادستان در گزارش خود برای متهم ردیف اول درباره نحوه آشنایی با مقتولان و چگونگی سرقت طلاجات آن‌ها اظهار کرد قاتل ردیف اول با جلب اعتماد زنان باهدف دستیابی به طلاجات و با فریب دادن آن‌ها مبنی بر این‌که رستورانی در منطقه امامزاده هاشم داریم و نیازمند کارگر هستیم و در برخی از قتل‌ها باهدف مساعده مالی به فقرا از سوی یک موسسه حمایتی که خودشان مسئول آن هستند اقدام به دریافت شماره تماس خانواده‌ها و ارتباط مکرر و سپس آن‌ها را با همسر خود آشنا و در فرصتی معین و فریب‌دهنده اقدام به قتل و سرقت طلا و جواهرات می‌کرده است. بنابراین گزارش، زنان مقتوله بالای ۵۰ سال سن داشتند و همگی حین خروج از منزل مقدار زیادی طلا به همراه و یا خود را با آن زینت کرده بودند.

این زوج قاتل در اظهارات خود به مثله و قطعه‌قطعه کردن شش فقره زن با چاقو از ناحیه‌های گردن، دست‌وپا در حمام خانه و ریختن آن‌ها در کیسه‌های زباله رنگی و سپس پنهان کردن آن‌ها با دفن در زمین و یا انداختن آن‌ها به آب و حاشیه خیابان‌ها اعتراف کرده‌اند.

همچنین در گزارش‌ نماینده داستان آمده است متهم ردیف دوم پس‌ازاینکه همسرش مقتولان را به قتل می‌رساند طلاها را برای این‌که شک طلافروشی‌ها را نسبت به خود از بین ببرند در محله‌ها و فروشگاه‌های جواهری مختلف در فواصل زمانی طولانی عرضه می‌کردند و با این اقدام ردی از خود باقی نمی‌گذاشتند.

متهم ردیف دوم در بازجویی‌های خود در دایره‌های قضایی مطرح کرده که پس از فهمیدن به ارتکاب چهار فقره قتل از سوی همسرش و در میان گذاشتن دلایل آن با متهم ردیف اول از سوی همسرش مورد تهدید قرارگرفته که اگر این موضوع را با دیگران مطرح کند، خود و فرزند مشترکشان را خواهد کشت.

همچنین در گزارش نماینده دادستان آمده است زنانی نیز پس از اعتمادسازی از دام و حیله این زوج نجات‌یافته‌اند.

اولیای دم مقتولان نیز از مقام قضایی اشد مجازات را در اسرع وقت خواستار شده‌اند. جلسه بعدی این قتل سریالی در تاریخ ۳۱ خرداد امسال برگزار و در آن رسیدگی به اظهارات اولیای دم و وکلای آن‌ها در خصوص اصل خواسته برگزار خواهد شد.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید