یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » عامل تيراندازي مرگبار بازار تهران بازداشت شد| اختلاف سر 420 ميليون تومان پول بود+ جزئيات

عامل تيراندازي مرگبار بازار تهران بازداشت شد| اختلاف سر 420 ميليون تومان پول بود+ جزئيات

0
733
کد خبر: 13336
میار: یک مرد حدوداً شصت‌ساله هنگام سوارشدن به‌روی موتورسیکلت توسط فردی ناشناس مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد.

ساعت 14:20 روز 28 اسفند ماه سال گذشته بود كه مأموران کلانتری 113 بازار در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند طی یک فقره تیراندازی در محدوده بازار، چهارراه گلوبندک، داخل یک کوچه بن‌بست مردی حدوداً شصت‌ساله به‌قتل رسیده است.

دقایقی بعد از اعلام این خبر محسن مدیرروستا؛ بازپرس کشیک قتل پایتخت به‌همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی و کارشناسان پزشکی قانونی در صحنه جرم حاضر شدند.

بررسی اولیه حکایت از آن داشت ضارب با شلیک دو گلوله به‌سمت مقتول وی را به‌قتل رسانده و از محل متواری شده است همچنین بررسی‌ها نشان داد مقتول هنگام سوار شدن بر موتورسیکلت به‌قتل رسیده است.

دستگیری عامل تیراندازی 

سرهنگ حمید مکرم امروز در گفت و گو با خبرنگار ما از دستگیری عامل تیراندازی منجر به جنایت در منطقه چهارراه گلوبندک خبر داد .
قاتل در ساعت ۱۵ مورخه ۹۶/۱۲/۲۸ با شلیک دو گلوله اقدام به قتل یکی از بستگان نزدیک خود کرده و بلافاصله با موتورسیکلت از محل متواری شده بود . متهم در ساعت ۱۵ روز جاری ( ۱۳۹۷/۰۲/۲۴) در منطقه ولنجک دستگیر و صراحتا به ارتکاب جنایت با انگیزه اختلاف مالی ۴۲۰ میلیون تومانی اعتراف نموده است ‌ .
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید