یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » در آلونك سرايداري با هم تنها بوديم|‌او در تاريكي به سمتم آمد و با چاقو...+ تصوير

در آلونك سرايداري با هم تنها بوديم|‌او در تاريكي به سمتم آمد و با چاقو...+ تصوير

0
670
کد خبر: 12604
میار: پسر نوجوان که در جنایتی هولناک همکارش را در ساختمان نیمه کاره به قتل رسانده بود صبح هفته گذشته از کانون اصلاح وتربیت به شعبه پنجم دادگاه کیفری استان تهران انتقال یافت تا محاکمه شود.

به گزارش میار، رسیدگی به این پرونده از سال 94 آغاز شد. در آن روز جنایت خونیني در یکی از ساختمان های نیمه کاره خیابان معلم تهران به پليس گزارش شد.
در این جنایت پسر جوان 22 ساله ای بنام ناصر در اثر ضربه چاقو جان باخت و ضارب که پسر 15ساله ای بنام حمید بود بلافاصله دستگیر و برای بازجویی به اداره آگاهی منتقل شد .این متهم در نخستین اظهاراتش به قتلی که مرتکب شده بود اعتراف کرد.
هفته گذشته این متهم نوجوان از کانون اصلاح وتربیت به شعبه پنجم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی بابایی منتقل شد وپای میز محاکمه ایستاد.
در آغاز جلسه باتوجه به اینکه مقتول اولیای دمی نداشت نماینده معاون اول قوه قضاییه با حضور در دادگاه خواستار پرداخت دیه شد. سپس متهم پای میز محاکمه ایستاد و در دفاع از خودش گفت: من و مقتول سر ساختمان کار میکردیم. هميشه با هم در يك آلونك سرايداري مي خوابيديم. يك نیمه شب متوجه نیت شیطانی او شدم و در حاليكه به شدت ترسیده بودم با چاقوی آشپزخانه از خودم دفاع کردم من قصد کشتن او را نداشتم و فقط می خواستم از خودم دفاع کنم حتی بعد از اینکه او را زخمی کردم با اورژانس تماس گرفتم اما او فوت کرده بود.
پس از پایان اظهارات متهم قضات وارد شور شده و به زودی حکمشان را صادر خواهند کرد.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید