پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » فرهنگی » شروع نام‌نویسی دوره رقابت‌های قرآن کریم جامعه کار و تلاش سیستان و بلوچستان

شروع نام‌نویسی دوره رقابت‌های قرآن کریم جامعه کار و تلاش سیستان و بلوچستان

0
60
کد خبر: 70595
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از آغاز زمان نام‌نویسی شانزدهمین دوره رقابت‌های قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش این استان خبر داد.

به گزارش میار ؛ حامد آرامش اظهارداشت: رقابت‌های قرآن کریم جامعه کار و تلاش با هدف گسترش فرهنگ انس با قرآن کریم در بین جامعه هدف همه ساله توسط دفتر امور فرهنگی وزارت متبوع در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود.
وی افزود: علاقمندان می‌توانند از ۲۸ شهریور تا ۱۰ مهر با مراجعه به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراسر سیستان و بلوچستان برای شرکت در این رویداد قرآنی نام نویسی کنند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این دوره از رقابت‌ها در ۲ بخش برادران و خواهران برگزار خواهد شد،گفت: قرائت (تحقیق)، حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء و مفاهیم (جلد بیست و ششم تفسیر نمونه) رشته های این رقابت را تشکیل می دهند.
وی بیان کرد: کارگران، کارفرمایان، تعاونگران، افراد تحت پوشش بهزیستی و تأمین اجتماعی و خانواده‌های آنان شامل‌ همسر و فرزندان ۱۸ تا ۲۵ سال می‌توانند در این دوره از رقابت‌ها شرکت کنند.
آرامش تاکید کرد: برای شرکت در شانزدهمین دوره رقابت‌های قرآن کریم جامعه کار و تلاش صرف داشتن دفترچه بیمه تأمین اجتماعی ملاک نیست و فرد می‌بایست دارای قرارداد کاری مشمول قانون کار باشد  همچنین افراد شاغل در ادارات و سازمان های دولتی و شهرداری ها و افراد طرف قرارداد با نهادهای علمی و پژوهشی (حوزوی و دانشگاهی) از شمول شرکت در رقابت مستثنی هستند.
وی ادامه داد: در هر رشته تنها نفر اول (یک برادر و یک خواهر) به شرط احراز حد نصاب تعیین شده می‌تواند معرفی و در مرحله کشوری حضور داشته باشد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: مرحله استانی این مسابقات در اواخر مهرماه و مرحله کشوری دی و بهمن سالجاری برگزار خواهد شد.
دسته بندی: فرهنگی / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید