پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » حوادث میار » رابطه قتل عام ۹ نفر، با حمله پاکستان به سراوان چه بود

جزئیات بیشتر از ماجرای سیرکان

رابطه قتل عام ۹ نفر، با حمله پاکستان به سراوان چه بود

0
172
کد خبر: 73599

خبرنگار: سید خلیل موسوی نیا| کشته شدن ۹ نفر پنجابی از توابع پاکستان به دست افراد ناشناس،حادثه ای بسیار تلخ بود، برخی منابع محلی که ما با آنها ارتباط گرفتیم، مدعی شدند این افراد در انتقام ماجرای کشته شدن هشت بلوچ در اثر حمله راکتی ۲۸ دی ماه جاری توسط ارتش پاکستان به سراوان ایران کشته شده اند.

به گزارش میار، امروز صبح فیلمی از قتل عام سیرکان، روستایی حوالی بم پشت سراوان، در فضای مجازی منتشر شد که ما از انتشار آن معذوریم و فقط می‌توانیم ابراز تأسف کنیم از بابت کشته شدن ۹ انسان بیگناه! افرادی که در صحنه قتل حاضر شده بودند ماجرا را فجیع عنوان کردند.

به همه تیر خلاص زده بودند

بر اساس روایت محلی ها، افراد ناشناسی نیمه شب گذشته به خانه ۱۲ کارگر پنجابی حمله کرده اند و بعد از اینکه همه افراد را از خانه بیرون آورده بودند، به همگی تیر خلاص زده بودند و بعد دوباره همه را داخل همان خانه انداخته و از آنجا گریخته بودند.

این ۱۲ نفر همگی کارگرانی با اصالت پنجابی و از توابع پاکستان بودند که در ایران کارگری می‌کردند.

در انتقام حمله پاکستان بود

تعدادی از منابع محلی مدعی شدند این ماجرا در جواب کشته شدن چندین بلوچ شامل چهار بچه، بعد از حمله راکتی پاکستان به ایران انجام شده است، در واقع حمله راکتی ارتش پاکستان به سراوان در ۲۸ دی ماه جاری، باعث کشته شدن چندین بلوچ شد که منابع ایرانی می‌گویند از توابع پاکستان بوده اند.

پنجابی ها نیز از اهالی پاکستان هستند اما بلوچ نیستند و حالا منابع محلی مدعی هستند که احتمالاً این اقدام توسط افرادی ناشناس در پاسخ به کشته شدن چندین بلوچ بعد از حمله راکتی پاکستان به سراوان ایران انجام شده است که آن حمله نیز بعد از حمله موشکی ایران به خاک پاکستان انجام شد؛ ایران درباره آن حمله مدعی شده بود که مقرهای جیش العدل را تخریب کرده است.

دسته بندی: حوادث / حوادث میار
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید