جمعه، 14 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » حوادث میار » افزایش روز افزون سرقت های مسلحانه در چابهار؛ مردم: امنیت کو؟!

مسئولان خواب هستند

افزایش روز افزون سرقت های مسلحانه در چابهار؛ مردم: امنیت کو؟!

0
151
کد خبر: 73567

سید خلیل موسوی نیا| جرم و جنایت در چابهار روز افزون شده است به طوریکه سارقان هر روز جسورتر می شوند و روز بروز بیشتر سرقت می کنند، آیا شهرستان چابهار صاحبی هم دارد؟

به گزارش میار، این روزها شهروندان زیادی با ما تماس می گیرند و از اینکه مورد سرقت واقع شده اند خبر می دهند اما واقعاً دلیل این افزایش سرقت در چابهار چیست.

سارقان شلیک می کنند

یکی از شهروندان چابهاری که دانشجوی دانشگاه دریانوردی چابهار است، می گوید: در خیابان می رفتم که چند سارق مسلح با سلاح گرم جلویم ظاهر شدند، گفتند گوشی ات را بده وگرنه می زنیم، من خواستم فرار کنم و آنها هم به پایم شلیک کردند.

وی ادامه می دهد: روی زمین افتادم و سارقان نیز دار و ندارم را برداشتند و بردند، شنیده بودم سرقت در چابهار افزایش یافته است اما تا ندیده بودم باورم نشده بود.

سارقان همه چیز را می برند

یکی از شهروندان که مدعی است بارها در محله شان سرقت رخ داده است، می گوید: در خیابان باهنر هفتم در حال رفتن بودم که دو سارق مسلح به سمتم آمدند، هر دو تفنگ داشتند و اسلحه را روی پیشانی ام گذاشتند و گفتند اموالم را بدهم.

وی ادامه می دهد: من مانده بودم چکار کنم که یکدفعه با لگد به شکمم زدند و گوشی هایم را برداشتند و متواری شدند و حتی یک لحظه به عقب بازگشتند ببینند که اگر دنبالشان می روم، به سمتم شلیک کنند اما من روی زمین افتاده بودم و از درد به خودم می پیچیدم.

چه کسی مقصر است

خلاصه اینکه مردم از اول امسال با ما تماس بسیاری می گیرند و از افزایش سرقت های خشن و مسلحانه در چابهار خبر می دهند اما مسئولان مثل اینکه خواب هستند.

مردم به میار می گویند: اگر واقعاً مسئولان ادعا می کنند ما امنیت داریم، خودشان بیایند و ببینند که در چابهار امنیتی برای جان و مال مردم وجود ندارد.

دسته بندی: حوادث میار / اسلاید
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید