دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » فرهنگی » سینمای ایران » دومین فیلم بلند کارگردان اردبیلی در سومین جشنواره بین المللی شیکاکو رقابت می کند

دومین فیلم بلند کارگردان اردبیلی در سومین جشنواره بین المللی شیکاکو رقابت می کند

0
59
کد خبر: 73547
فیلم‌ساز اردبیلی از حضور دومین فیلم بلند خود با عنوان "سونسوز" در جشنواره بین المللی فیلم ایندی شیکاگو خبر داد.


به گزارش میار ؛ رضا جمالی ۱۱ دی از تداوم موفقیت های دومین فیلم بلند خود در عرصه های هنری بین المللی خبرداد و گفت: سونسوز در یازدهمین حضور بین المللی خود در سومین جشنواره بین المللی فیلم ایندی شیکاگو از ۳۱ دسامبر ۲۰۲۳ تا ۱۳ ژانویه ۲۰۲۴ در کشور آمریکا رقابت خواهد کرد.

وی افزود: فیلم سونسوز ۲ دسامبر نیز کاندیدای بهترین فیلم بلند در بخش جایزه جشنواره آلترناتییوا کشور قزاقستان بود که در شهر آلماتی برگزار شد.

جمالی اظهار کرد: داستان فیلم سونسوز در مورد فیلمساز پیری هست که در تلاش است فیلمی را که بیست سال پیش در مورد نازایی زنان روستایشان ساخته و موفق به اتمام فیلم نشده دوباره پس از گذشت چندین سال همان موضوع را کار کند، اما با مشکلاتی در ساخت فیلم روبرو میشود.

این کارگردان اردبیلی تصریح کرد: داستان فیلم سونسوز در واقع داستان فیلم کوتاه کات است که در سال ۱۳۹۱ آن را ساخته ام و با آن فیلم کوتاه نیز جوایز معتبر ملی و بین المللی زیادی را کسب کرده ام و همچنین خدا را شاکرم که در فیلم بلندم نیز این موفقیتها رقم خورد.

جمالی در رابطه با عوامل فیلم بیان کرد: مجری طرح رضا جمالی، سرمایه گذاران رضا جمالی و سلمان عباسی، تهیه کننده سلمان عباسی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز امین راک، مدیر فیلمبرداری عبداله شکری، فیلمبردار محبوب شکرزاده، مدیر صدابرداری رضا حیدری، صدابردار امیرعباس علیرضایی، تدوین امیر اطمینان و هما ولیزاده، صداگذاری حسین قورچیان، طراح گریم رحیم پرواسی و رضا صاحب نظر، منشی صحنه مینا عباسزاده، عکاس وحید یوسف خانی و محسن بابازاده، اصلاح رنگ نیما دبیرزاده بوده است.

این فیلمساز اردبیلی با اعلام اینکه پخش بین الملل فیلم به عهده ایرماژ فیلم است، خاطرنشان کرد: حمداله سلیمی، بهروز الهوردی زاده، مریم مؤمن، ناصر محبی، صفت آهاری، محمد سیفی، سیامک شاگردی، احمد پروستان، ولایت خوبدل بازیگران این فیلم بوده اند.

دسته بندی: سینمای ایران / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید