یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » جهان » اجرای طرح جهاد آبرسانی در ۱۹۴ روستای بوشهر

اجرای طرح جهاد آبرسانی در ۱۹۴ روستای بوشهر

0
52
کد خبر: 73541
معاون امور عمرانی استاندار بوشهر از اجرای طرح جهاد آبرسانی در ۱۹۴ روستای استان بوشهر خبر داد.


به گزارش میار ؛ محمدهادی رستمیان ظهر یکشنبه در نشست مدیر عامل آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: اجرای طرح‌های مختلف آبرسانی با شتاب و کیفیت مطلوبی در استان بوشهر در دست اجراست.

وی از اجرای طرح جهاد آبرسانی در  ۱۹۴ روستای استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: این طرح در فاز نخست ۲۹ هزار و ۸۵۹ خانوار روستایی استان با جمعیت ۱۱۶ هزار و ۶۶۷ نفر را در برگرفته است.

رستمیان افزود: در این طرح مخزن‌هایی با ظرفیت ۲۴ هزار و ۶۵۰ مترمکعب در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان در دست احداث است که اتمام آن به پایداری آب شرب مناطق روستایی کمک شایانی می‌ کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر نیز بیان کرد: در قالب این طرح همچنین عملیات اجرایی ۱۱۳ کیلومتر خطوط انتقال و ۵۵ کیلومتر شبکه توزیع در روستاهای استان بوشهر در حال اجراست.

ابوالحسن عالی اضافه کرد: با اجرا این طرح که با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) عملیاتی شده شبکه آبرسانی روستاهای استان بهسازی و نوسازی می شود.

عالی ادامه داد: فاز نخست طرح جهاد آبرسانی استان بوشهر در ۱۹۴ روستا با اعتبار هفت هزار و ۸۱۰ میلیارد ریال از سال ۱۴۰۰ آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر بیان کرد: بخشی از این طرح‌ها به بهره‌برداری رسیده که نتیجه افزایش رضایت چشمگیر جامعه روستایی استان بوشهر است.

عالی افزود: تلاش می‌شود طرح‌ها در روستاهای دارای تنش آبی تا پیش از رسیدن فصل تابستان سال آینده مورد بهره‌برداری قرار گیرند.

به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، وی گفت: اتمام طرح جهاد آبرسانی در کاهش هدررفت آب در شبکه‌های روستایی نقش بسزایی دارد.

کلید واژه ها:
بوشهر, طرح آبرسانی, آبرسانی
دسته بندی: جهان / شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید