جمعه، 14 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » سلامت » نارضایتی از بیمارستان امام علی چابهار، هر روز بیشتر از دیروز؛ این رویه نگران کننده است

نارضایتی از بیمارستان امام علی چابهار، هر روز بیشتر از دیروز؛ این رویه نگران کننده است

0
71
کد خبر: 73526
مریم سادات موسوی نیا| بارها نگرانی ها درباره وضعیت بیمارستان امام علی چابهار از سوی مردم و حتی برخی مسئولان به میار اعلام شده است و این بار نماینده چابهار نیز در بازدید از بیمارستان از وضعیت این بیمارستان گلایه های زیادی را ابراز کرده است.
به گزارش میار، واقعیت بیمارستان امام علی چابهار یک تراژدی اسفبار است که انگار دیگر برای دولت مهم نیست که چه فاجعه انسانی در این بیمارستان در حال بروز است، البته شاید مقصر، مسئولان بیمارستان باشند که با هر بازدید مسئولان دولتی سریعاً اوضاع را برای چند روز اصلاح می‌کنند و در نهایت همه چیز همچون سابق، به روال قبل باز می‌گردد.
مقصر دیگر این ماجرا نیز شاید ثبات مدیریتی در هم مجموعه مادر یعنی علوم پزشکی ایرانشهر و هم خود بیمارستان چابهار باشد که سالی دو یا سه رئیس به خود می‌بیند.
بازدید نماینده چابهار از بیمارستان
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نماینده چابهار، امروز معین الدین سعیدی به همراه رئیس دانشکده علوم پزشکی چابهار و جمعی از مسئولان، از بیمارستان امام علی چابهار بازدید کرد.
در حاشیه این بازدید معین الدین سعیدی گفت: نارضایتی مردم، اخیراً به مراتب بیشتر از ماه های قبل شده است و این رویه بسیار نگران کننده است.
وی ادامه داد: کادر درمان و مجموعه خدماتی بیمارستان علی رغم پرداختی های عقب مانده و کمبود نیرو در بیمارستان، جانفشانی می‌کنند و این نمونه ای دیگر از جهاد است و مسئولان نباید از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات آنها دریغ نمایند.
وی در پایان گفت: امیدواریم مجموعه دانشکده علوم پزشکی چابهار، ضمن بالا بردن سطح رضایتمندی مردم، نسبت به رفع کمبود ها و دغدغه های مردم تلاش نماید.

دسته بندی: سلامت / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید