یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » آموزش و پرورش » تجلیل از ۲۱۰ دانش‌آموز پژوهشگر استان فارس

تجلیل از ۲۱۰ دانش‌آموز پژوهشگر استان فارس

0
57
کد خبر: 73499
همزمان با هفته پژوهش، همایش استانی تجلیل از برگزیدگان چهارمین دوره جشنواره ملی علمی ـ پژوهشی دانش‌آموزی استان فارس امروز، ۲۸ آذرماه در شیراز برگزار شد که در آن از ۲۱۰ دانش‌آموز پژوهشگر استان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش میار ؛ مدیرکل آموزش و پرورش فارس در این مراسم گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب اولین توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی، علم‌آموزی است، هرچند شتاب علمی ایران ۱۱ برابر دنیاست و رتبه ۱۶ را در جهان داریم اما همچنان برای رسیدن به قله باید تلاش کنیم.

محمدخلیل عسکری با یادآوری اینکه یکی از زیرنظام‌های سند تحول بنیادین، تحقیق و پژوهش است، افزود: استان فارس با دارا بودن بیشترین پژوهش‌سرا در این حوزه شاخص است.

وی پژوهش‌سراها را یکی از مکان‌های تربیتی عنوان کرد و افزود: تعدادی از مادران که نقش پر رنگی در هدایت فرزندانشان به سمت کارهای پژوهشی داشته‌اند، به زیارت امام رضا(ع) اعزام خواهند شد.

عسکری با بیان اینکه فارس رتبه نخست کشوری را در حوزه پژوهش به دست آورده است، از تلاش‌های دانش‌آموزان و دست‌اندرکاران حوزه پژوهش استان قدردانی کرد.

در این مراسم از ۱۰ نفر از رؤسای ادارات آموزش و پرورش نواحی شهرستان‌ها و مناطق ده‌گانه برتر به همراه دبیرهای اجرایی این جشنواره تجلیل و در ادامه از ۲۱۰ دانش‌آموز پژوهشگر استان تقدیر شد.
دسته بندی: آموزش و پرورش / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید