سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » سلامت » افتتاح پنجمین پایگاه جاده‌ای اورژانس ۱۱۵ شهرستان سلسله

افتتاح پنجمین پایگاه جاده‌ای اورژانس ۱۱۵ شهرستان سلسله

0
46
کد خبر: 73468
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: پایگاه اورژانس ۱۱۵ کهمان شهرستان سلسله با همکاری معاونت بهداشتی این دانشگاه افتتاح شد.

به گزارش میار ؛ بهرام دلفان ۲۶ آذرماه در آئین افتتاح هفتمین پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهرستان سلسله  با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اهداف راه‌اندازی پایگاه‌های اورژانس افزایش سرعت رسیدن بر بالین بیمار و نجات جان مددجو است گفت: از ظرفیت خیران و مؤسسات خیریه در حوزه‌های مختلف استان به ویژه حوزه بهداشت و درمان استفاده شده و با برنامه‌ریزی و کار مستمر بهترین خدمات به مردم ارائه شود.

وی با اشاره به مسئولیت اجتماعی سازمان‌های مردم نهاد بیان کرد: از مشارکت‌های مردمی در قالب سازمان‌های مردم نهاد نیز می‌توان بهره برد.

در ادامه نیز محسن آدینه‌وند، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: پایگاه جاده‌ای اورژانس ۱۱۵ کهمان در مجاورت خانه بهداشت این منطقه و با هزینه تجهیز و امکانات رفاهی پرسنل به ارزش یک میلیارد و پانصد میلیون ریال افتتاح شد.

وی افزود: با توجه به موقعیت گردشگری منطقه کهمان این پایگاه جمعیت ۵۰۰۰ نفری را پوشش خواهد داد و با راه اندازی این واحد عملیاتی، تعداد پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ شهرستان سلسله به هفت پایگاه، افزایش یافته است.

آدینه‌وند تصریح کرد: طبق طرح ششم توسعه کشوری در خصوص راه اندازی و افتتاح پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ در سراسر کشور، پایگاه اورژانس جاده‌ای کهمان به عنوان آخرین پایگاه مصوب طرح توسعه شهرستان افتتاح شد و امیدواریم برای مردم منطقه خدمات مؤثر و بهینه‌ای ارائه شود.
دسته بندی: سلامت / شهری / اسلاید
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید