دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » اردبیل برای میزبانی مسابقات بین‌المللی فوتسال اعلام آمادگی کرد

اردبیل برای میزبانی مسابقات بین‌المللی فوتسال اعلام آمادگی کرد

0
43
کد خبر: 73434
استاندار اردبیل با اشاره به استعدادهای فوتبال استان، از مساعدت و همکاری فدراسیون فوتبال برای شناسایی استعدادهای جوان در این رشته ورزشی خبر داد و گفت: برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتسال به میزبانی اردبیل درخواست شده که در این زمینه پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

به گزارش میار ؛ سیدحامد عاملی در نشست با مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران اظهار کرد: بر اساس هماهنگی‌های انجام‌ شده با فدراسیون فوتبال هر ۳ ماه یک‌بار جلسات مورد نظر برای پیشبرد فوتبال استان برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به وجود استعدادهای فوتبالی در استان اردبیل، با مساعدت و همکاری فدراسیون فوتبال، استعدادهای جوان در این ورزش شناسایی می‌شوند.

استاندار اردبیل ادامه داد: بر اساس رایزنی با فدراسیون فوتبال، برگزاری یک مسابقه فوتسال بین‌المللی به میزبانی اردبیل درخواست شده که پیگیری‌های لازم نیز صورت می‌گیرد.

عاملی با اشاره به حمایت فدراسیون فوتبال برای تشکیل تیم فوتبال ساحلی، گفت: مقرر شد شهرداری، زمین استانداردی را که مد نظر است در اختیار گذاشته و نسبت به تشکیل تیم اقدام شود.

به نقل از به نقل از استانداری اردبیل، وی تصریح کرد: در نشست با رئیس فدراسیون فوتبال مقرر شد این فدراسیون حمایت‌های لازم را از احداث کمپ تیم ملی در سرعین، توسعه همکاری‌های ورزشی با جمهوری آذربایجان و هم‌چنین حمایت از واحدهای تولیدی محصولات ورزشی استان به‌عمل آورد.
دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید