جمعه، 14 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » جمهوری اسلامی ایران صاحب بزرگترین ناوگان پهپادی در منطقه است

جمهوری اسلامی ایران صاحب بزرگترین ناوگان پهپادی در منطقه است

0
47
کد خبر: 73429
فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بومی خود صاحب بزرگترین ناوگان پهپادی در منطقه است.

به گزارش میار ؛ امیر سرتیپ دوم عباس عظیمی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش در جمع فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در آذربایجان شرقی، گفت: امروز پهپادهای ایرانی آمادگی مقابله با هرگونه تهدید و هر نوع ماموریتی در هر شرایط زمانی و مکانی را دارند، پدافند هوایی ارتش در رزم هوایی خود، پدافند هواپایه مبتنی بر پهپاد را به دنیا معرفی کرده است که در نوع خود کم نظیر است

وی با اشاره به اینکه الحاق گروه‌های پروازی پهپاد کرار به سازمان رزم نیروی پدافند هوایی ارتش، نقشی محوری در حوزه پدافند هوایی کشور ایفا خواهد کرد، افزود: پهپاد کرار مجهز به موشک مجید توان رزم پدافند هوایی کشور را وارد مرحله نوینی کرده که نقش موثر و تعیین کننده‌ای در دفاع هوایی خواهد داشت.

وی بیان کرد: کرار بدون انتشار امواج و در سکوت رادیویی کامل و در یک فضای امن ارتباطی و چندلایه قادر است در حداقل زمان ممکن به هدف نزدیک شده و عملیات خود را اجرایی کند.

امیر سرتیپ دوم عباس عظیمی خاطرنشان کرد: پهپاد کرار هیچ نیازی به باند پروازی برای پرواز یا برای نشستن ندارد.

به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمالغرب،  وی با بیان اینکه روز به روز به قدرت خود خواهیم افزود تاکید کرد: ما از تمام توان دفاعی خود برای افزایش اقتدار و قدرت بازدارندگی کشور بهره خواهیم گرفت.
دسته بندی: انتظامی / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید