جمعه، 14 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » دانشگاه علوم پزشکی زاهدان؛ آماده پذیرش دانشجوی بین الملل

دانشگاه علوم پزشکی زاهدان؛ آماده پذیرش دانشجوی بین الملل

0
74
کد خبر: 73391
مشاور امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: شرایط دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برای پذیرش و جذب دانشجوی بین المللی مهیاست.

به گزارش میار ؛ سید مهدی طباطبایی افزود: دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از استانداردهای لازم آموزشی جهت پذیرش دانشجوی بین الملل برخوردار است.

وی ادامه داد: پذیرش دانشجوی پزشکی بین الملل در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان یک فرصت ویژه و استثنایی برای معرفی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های استان و همچنین معرفی فرهنگ و تاریخ غنی سیستان و بلوچستان است.

دکتر طباطبایی همچنین ادامه داد: پذیرش دانشجوی بین الملل در دانشگاه‌ سبب توسعه شاخص‌های آموزشی و علمی دانشگاه در مجامع بین‌المللی می‌شود.

مشاور رئیس دانشگاه در امور بین‌الملل ادامه داد: خوشبختانه دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از استانداردهای کیفیت آموزش پزشکی جهان برخوردار است که منجر به تربیت پزشکانی با دانش و مهارت‌های لازم برای ارائه خدمات پزشکی با کیفیت به جامعه می شود.

دکتر طباطبایی همچنین به همسایگی استان سیستان و بلوچستان با دو کشور افغانستان و پاکستان اشاره کرد و گفت: متقاضیان تبعه کشور افغانستان و پاکستان، شرایط مناسبی جهت تحصیل در رشته پزشکی در زاهدان خواهند داشت چرا که از لحاظ سطح کیفی آموزش و قرابت فرهنگی و هزینه های زندگی، این شهرستان  موقعیت خاص و ویژه ای برای این دانشجویان خواهد داشت.

وی تصریح کرد: متقاضیان عزیز از کشورهای افغانستان و پاکستان می توانند جهت انجام ثبت نام می توانند به سایت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به نشانی https://en.zaums.ac.ir/ مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۵۴۳۳۳۷۲۰۱۳ تماس حاصل نمایند.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید