پنج شنبه، 20 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » ثبت نام خبرنگاران استان گلستان در طرح نهضت ملی مسکن آغاز شد

ثبت نام خبرنگاران استان گلستان در طرح نهضت ملی مسکن آغاز شد

0
57
کد خبر: 73365
‌پس از سال ها کش و قوس و بلاتکلیفی، شرایط صاحبخانه شدن خبرنگاران فاقد مسکن استان گلستان اعلام شد.

به گزارش میار ؛ مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان ظهر سه شنبه ۱۴ آذرماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران از آغاز ثبت نام خبرنگاران استان گلستان در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و اظهار کرد: طی تصمیمات اتخاذ شده، خبرنگاران گلستانی فاقد مسکن می‌توانند با ثبت نام در سامانه نهضت ملی مسکن از مزایای این طرح در راستای صاحب‌خانه شدن بهره‌مند شوند.

مهدی ملک با اشاره به اینکه همزمان با اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کشور، خانه دار شدن اقشار مختلف در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته است، ادامه داد: در این راستا تفاهمنامه‌های مشترکی بین وزارت راه و شهرسازی و سایر نهادها منعقد و بر اساس اینگونه تفاهمنامه‌ها مسکن اقشار مختلف تأمین می‌شود.

وی از انعقاد تفاهمنامه‌ای فی ما بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و افزود: خبرنگاران گلستانی می‌توانند در صورت داشتن شرایط، در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با تأکید بر اینکه تاکنون ۳۱۳ متقاضی با شناسه وزارت فرهنگ و ارشاد در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند، خاطرنشان کرد: شعار دولت سیزدهم اجرای طرح نهضت ملی مسکن در دستور کار قرار گرفته و تاکنون اقدامات خوبی در استان گلستان در این خصوص انجام شده است.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان با اشاره به اینکه پس از ثبت نام متقاضیان در سامانه نهضت ملی مسکن به آدرس saman.mrud.ir ، اعلام اسامی افراد واجد شرایط توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان انجام خواهد شد، اضافه کرد: سپس برنامه‌ریزی‌های لازم برای ساخت مسکن خبرنگاران صورت می‌گیرد.

وی ایجاد و تولید مسکن برای جامعه هدف را از وظایف راه و شهرسازی عنوان کرد و گفت: دولت در حد توان خود زمین برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن را تأمین می‌کند تا همه اقشار جامعه صاحب خانه شوند.
دسته بندی: اجتماعی / شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید