جمعه، 14 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » ۶ مصدوم و کشته در دو تصادف رانندگی در محورهای مواصلاتی شیراز

۶ مصدوم و کشته در دو تصادف رانندگی در محورهای مواصلاتی شیراز

0
46
کد خبر: 73322
مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس از وقوع دو حادثه رانندگی در محورهای منتهی به شیراز خبر داد که این دو حادثه مجموعاً ۶ مصدوم و کشته داشته است.

به گزارش میار ؛ حسین درویشی امروز، ۱۱ آذرماه با اعلام این خبر گفت: در ساعت ۰۰:۲۵ روز شنبه، مورخ ۱۱ آذرماه ساعت در پی تماس تلفنی مرکز اورژانس کازرون گزارشی مبنی بر برخورد دو خودرو پژو ۴۰۵ و کوئیک، در کیلومتر ۴۴ محور کازرون ـ شیراز دریافت شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس افزود: بلافاصله یک تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات بین شهری دشت برم با خودرو آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: نجاتگران پس از ارزیابی و ایمن‌سازی صحنه حادثه، به انجام کمک‌های اولیه اقدام کردند، این حادثه در مجموع ۴ مصدوم در بر داشت که توسط اورژانس و آمبولانس هلال احمر جهت ادامه روند درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس همچنین گفت: علاوه بر این‌ها در حادثه دیگری در ساعت ۱۸:۱۰ روز جمعه، مورخ ۱۰ آذر ماه سال جاری گزارشی مبنی برحادثه برخورد۲۰۶ با خودرو۴۰۵ در کیلومتر ۴۵ جاده سپیدان به شیراز دریافت شد.

درویشی اظهار کرد: بلافاصله تیم امداد و نجات بین شهری ستاره دالین با خودروی نجات به محل حادثه اعزام شدند؛ پس از ارزیابی صحنه حادثه، تثبیت خودروها، کنترل محور و اقدامات کمک‌های اولیه را انجام دادند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس بیان کرد: این حادثه یک مصدوم و یک فوتی‌ برجای گذاشت که مصدوم برای ادامه روند درمان به بیمارستان امام حسین(ع) سپیدان منتقل شد.
دسته بندی: حوادث / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید