سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » کشف سه میلیون لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

کشف سه میلیون لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

0
46
کد خبر: 73316
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: بیش از سه میلیون لیتر سوخت قاچاق در سال جاری به ارزش هزار و ۹۰ میلیارد ریال در این استان کشف شده است.

به گزارش میار ؛ سردار حسن شجاعی نسب، روز پنجشنبه ۹ آذر بیان کرد: امروز یکی از دغدغه‌های مردم همچنین یکی از ماموریت‌هایی که پلیس با آن مواجه است، قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی بوده که متاسفانه توسط برخی افراد با خودروهایی تحت عنوان «شوتی» قاچاق می‌شوند.

وی افزود: خودروهای شوتی کاربری حمل سوخت نداشته بلکه به صورت خطرناکی سوخت را داخل خودور حمل و قاچاق می‌کنند و با سرعت‌های پرخطر موجب خسارت به رانندگان همچنین صدمه زدن به شهروندان و مسافرانی می‌شوند که در مسیر جاده در حال تردد هستند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۵ نفر از رانندگان خودروهای شوتی، سرنشینان و مسافران دیگر خودروها متاسفانه در آتش زیاده خواهی این افراد جان خود را از دست داده‌اند.

وی بیان کرد: بیش از سه هزار خودرو که به نحوی در حمل غیر مجاز کالا و سوخت فعالیت داشتند، توقیف شده که از این تعداد هزار و ۳۵۸ دستگاه، خودرو شوتی بوده است.

سردار شجاعی نسب افزود: قاچاق سوخت یک جرم مسلم قانونی بوده و یک منکر اجتماعی است که موجب ضرر به دیگران و تاراج سرمایه ملی می‌شود لذا مجموعه انتظامی براساس وظیفه ذاتی و قانونی که برعهده دارند در جهت حفظ و امنیت و آرامش مردم و ایمنی در جاده‌ها با این افراد برخورد می‌کند.

وی یادآورشد: پلیس قطعا براساس خواسته مردم و تکالیف قانونی به شدت با قاچاقچیان سوخت برخورد کرده و در برخورد با افرادی که موجب برهم زدن نظم، امنیت وآسایش مردم می‌شوند از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.
دسته بندی: انتظامی / حوادث / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید