پنج شنبه، 20 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » پروژه بیمارستان کوثر بروجرد تحویل موقت شد

پروژه بیمارستان کوثر بروجرد تحویل موقت شد

0
41
کد خبر: 73283
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی آخرین وضعیت پروژه بیمارستان کوثر شهرستان بروجرد را تشریح کرد.

به گزارش میار ؛ عباس گودرزی امروز ششم آذرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پروژه بیمارستان کوثر شهرستان تحویل موقت شد و پس از رفع ایرادات احتمالی و نصب تجهیزات، رسماً به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه حدود ۵۰ کانتینر تجهیزات نیز به بیمارستان تحویل شد، افزود: این پروژه با پیگیری های مستمر و مساعدت سازمان تامین اجتماعی کشور با وجود تمام موانع مالی و مشکلات متعدد، اکنون تکمیل است و پس از طی مراحل قانونیِ مربوط به بعد از تحویل موقت، تحویل نهایی و بهره‌برداری خواهد شد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس خاطرنشان کرد: طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد ظرفیت بیمارستان قبلی را به سه برابر ارتقاء می‌دهد و تمام استانداردهای درمانی را دارد.

وی تصریح کرد: بیمارستان کوثر یکی از ظرفیت‌های خوب برای درمان کارگران و بازنشستگان تأمین اجتماعی و سایر مردم شهرستان بروجرد است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد فرصت‌های شغلی خوبی در شهرستان ایجاد خواهد کرد.

گودرزی اضافه کرد: مساحت درمانی بیمارستان کوثر بروجرد از ۶۰۰۰ به بیش از ۲۰ هزار مترمربع با تمام استانداردها افزایش خواهد یافت.

وی بیان کرد: این مرکز دارای CCU، ICU، NICU، تخت‌های ویژه زایمان، ۵ بخش بستری و تخت‌های LDR است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس ادامه داد: با راه‌اندازی این طرح مردم بروجرد و بسیاری از مراجعین دیگر شهرها می‌توانند از خدمات این بیمارستان بهره‌مند شوند.

گودرزی تصریح کرد: باید فضای خدمات‌رسانی بهداشت و درمان را افزایش دهیم تا با این افزایش خدمات‌رسانی موجب افزایش رضایتمندی مراجعین شویم.

وی خاطرنشان کرد: پیگیری‌های لازم برای آموزشی کردن بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی و همچنین راه‌اندازی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان در حال انجام است که امیدواریم با مساعدت‌های مسئولان وزارت بهداشت این مهم محقق شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس اضافه کرد: ایجاد دانشگاه علوم پزشکی شهرستان از مطالبات مردم بروجرد است.
دسته بندی: اجتماعی / سلامت / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید