پنج شنبه، 20 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » به زودی دستاوردهای دفاعی در عرصه شناورهای سطحی و پهپاد رونمایی می شود

به زودی دستاوردهای دفاعی در عرصه شناورهای سطحی و پهپاد رونمایی می شود

0
59
کد خبر: 73265
دریادار تنگسیری گفت : به زودی دستاوردهای دفاعی جدیدی در عرصه شناورهای سطحی، زیرسطحی، موشکی و پهپاد رونمایی خواهد شد.

به گزارش میار به نقل از سپاه نیوز؛ دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در اجتماع کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی در یادمان شهدای عملیات والفجر هشت با اشاره به توانمندی های نیروی دریایی سپاه گفت: امروز با عنایت خداوند و دعای شهدا ، قدم‌های بلند در زمینه ساخت شناور برداشتیم که شناور شهید سلیمانی، شهید صیاد شیرازی و شهید حسن باقری نمونه‌ای از آنها است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه ویژگی‌های منحصر به فرد این شناور را تاب آوری و سرعت آن بر شمرد و ادامه داد : این شناورها به دست متخصصان داخلی ساخته شده که در دنیا بی‌سابقه و بی‌نظیر بوده و سرعت آن ها سه برابر سرعت شناورهای آمریکایی است.

دریادار تنگسیری در حوزه موشک های دریا پایه تاکید کرد: قابلیت موشک‌های نیروهای دریایی سپاه در دنیا بی‌سابقه است و با استفاده از هوش مصنوعی می تواند اهداف خود را تا ۲ هزار کیلومتر به دقت مورد اصابت قرار ‌دهد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: جدیدترین دستاوردها متخصصان این نیرو ساخت ۲ موشک هواپایه برای مقابله با پهپاد و موشک کروز با برد چهار کیلومتر  و ۱۷ کیلومتر است که اکنون به مرحله تولید رسیده است و در آینده رونمایی خواهند شد.

دریادار تنگسیری در پایان گفت : روز به روز به قدرت خود می افزاییم و در ایجاد امنیت و پیشرفت مردم روز و شب نمی‌شناسیم ؛ مردم عزیزمان بدانند که فرزندان این خاک برای کور کردن چشم طمع دشمنان ، تا پای جانشان ایستاده اند .

متولی یادمان شهدای عملیات والفجر هشت در اروندکنار شهرستان آبادان نیروی دریایی سپاه است که تا پایان سال ۱۴۰۲ هر هفته میزبان حضور دانش آموزان و دانشجویان سراسر کشور در قالب راهیان پیشرفت و راهیان نور دریایی است.
دسته بندی: انتظامی / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید