دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » حوادث میار » ماجرای ارسال محموله استارلینک توسط آمریکایی ها برای مولوی عبدالحمید چیست؟

ماجرای ارسال محموله استارلینک توسط آمریکایی ها برای مولوی عبدالحمید چیست؟

0
302
کد خبر: 73205
خبر خبرگزاری فارس مبنی بر «تجیهزات ارسالی آمریکا به دفتر عبدالحمید به مقصد نرسید» از سوی دفتر مولوی عبدالحمید تکذیب شد.
به گزارش میار، خبرگزاری فارس در خبری مدعی «ضبط ۲۲ دستگاه ارتباطی و استارلینک که توسط آژانس امنیت ملی آمریکا وارد کشور شده بود» شد و ادعا کرد دو محموله از این تجهیزات دستگاه ارتباطی استارلینک ارسالی N.S.A، اختصاصی دفتر مولوی عبدالحمید بوده است.
جوابیه دفتر مولوی عبدالحمید
به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر امام‌جمعۀ اهل سنت زاهدان، در متن بیانیه به شرح ذیل آمده است:
خبرگزاری فارس با انتشار خبر جعلی و ادعای بی‌اساس «ارسال دو محموله تجهیزات استارلینک از سوی آژانس امنیت ملی آمریکا به دفتر مولوی عبدالحمید»، بار دیگر به تهمت و افترا و دروغ‌پردازی روی آورد.
متأسفانه برخی از نهادها و رسانه‌ها به هیچ اصلی از اصول اخلاقی پایبند نیستند و برای خاموش‌کردن صدای مطالبه‌گری و عدالت‌خواهی به انواع حیله‌ها و ترفندهای نامشروع متوسل می‌شوند.
خبر «ردیابی دو محموله از دستگاه‌های ارتباطی استارلینک در مسیر دفتر مولوی عبدالحمید» نشان از یک سناریوسازی مذموم دارد که هدف از آن تخریب وجهۀ مولانا عبدالحمید، اعمال فشار بیشتر بر ایشان، عقده‌گشایی، پرونده‌سازی علیه اساتید و کارکنان دارالعلوم زاهدان، خاموش‌کردن صدای عدالت‌خواهی و انتقادهای خیرخواهانۀ شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید است. افراد واقع‌بین و منصف به خوبی می‌دانند که مولانا عبدالحمید و دیگر علمای دلسوز و مردمی وابسته به هیچ دولت خارجی نیستند و صرفا مطالبات برحق مردم را مطرح می‌کنند.
خبرگزاری فارس و دیگر رسانه‌های همسو بارها اقدام به تهمت و افترا علیه مولانا عبدالحمید کرده‌اند. ما به جای شکایت از این رسانه‌ها پیش مراجع ذی‌ربط، شکایت خود را به خدا می‌بریم تا بین حق و باطل قضاوت کند و دروغ‌گو را به سزای عملش برساند.
خبرنگار: سید خلیل موسوی نیا
دسته بندی: حوادث میار / اسلاید
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید