پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » سلامت » اختصاصی میار| اعتراف 46 ستاره معروف دنیا به جراحی زیبایی؛ کدام یک پشیمان شده اند+ تصاویر

اختصاصی میار| اعتراف 46 ستاره معروف دنیا به جراحی زیبایی؛ کدام یک پشیمان شده اند+ تصاویر

0
74
کد خبر: 73125
سلمان حاجی محمدزاده| تصور می‌شود افراد مشهوری که جراحی پلاستیک کرده‌اند تمام تلاش خود را می‌کنند تا راز خود را پنهان کنند اما ستاره‌هایی از رونی اورتیز-ماگرو تا کورتنی کاکس در مورد تجربیات خود صحبت کرده‌اند.

به گزارش میار، تصور می‌شود افراد مشهور بیشترین اعمال جراحی زیبایی را روی صورت خود انجام می‌دهند که به اشتباه این روزها الگوهای خیلی از مردم هم هستند اما همانطور که مشاهیر قدیم ما ایرانی ها گفته اند «سیرت زیبا مهم است نه صورت زیبا» و همین مهم است که ما ابتدای امر باید به آن توجه کنیم.

چرا قبل از شروع مطلب این را گفتم، چون معیار این روزهای تعریف شده نه در تنها دنیای غرب بلکه در دنیای شرق نیز از پیشروی آنها به سوی مسیری اشتباه دارد، برای مثال بزرگترین امر دین احترام به پدر و مادر است اما در کره جنوبی بچه ها از پدر و مادر خود در دادگاه شکایت می‌کنند چرا که پول هزینه جراحی زیبایی شان را نمی‌دهند!

به هر حال برویم سر اصل مطلب و ببینیم یو اس مگزین آمریکایی درباره افراد مشهوری که جراحی پلاستیک داشته اند و به آن اعتراف کرده اند، چه نوشته است.

به گزارش گروه ترجمه میار، این مجله نوشته است: برخی از افراد مشهور حتی کابوس های جراحی پلاستیک خود را به اشتراک گذاشته اند. به عنوان مثال، هایدی مونتاگ به دلیل چندین عمل جراحی مشکلات سلامتی داشت. پس از اینکه برخی از پیشرفت های او در سال 2013 معکوس شد، مونتاگ به ما گفت که با این تصمیم دست و پنجه نرم کرده است.

من فقط نمی خواستم به عمل جراحی برگردم، زیرا این بسیار آسیب زا بود و کاری که هرگز انجام نمی دادم - از اینکه یک دختر جراحی هستم حالم به هم می خورد. این آخرین کاری بود که می خواستم انجام دهم: همه چیز را دوباره مطرح کنم. "این فقط یک کابوس در زندگی من بود." اما او متوجه شد که باید این کار را انجام دهد: "من می گفتم، "خب این واقعاً یک انتخاب نیست، زیرا اکنون روی سلامتی من تأثیر می گذارد."

برویم تا تجربیات همه افراد مشهوری که در مورد جراحی پلاستیک خود صحبت کرده اند را بخوانیم:
آریانا گرانده
خواننده "Positions" طی یک ویدیوی اسرار زیبایی برای Vogue در سپتامبر 2023 درباره دریافت "یک تن پرکننده لب در طول سال ها و بوتاکس" صحبت کرد.

گراندی گریه کرد و توضیح داد که درمان هایی که در سال 2018 از دست داده بود، احساس "پنهان" را در او ایجاد کرد.

او ادامه داد: «من در طول سال‌ها از آرایش به عنوان لباس مبدل یا چیزی برای پنهان کردن استفاده کرده‌ام.

گرانده افزود که از افرادی حمایت می کند که «هر کاری» انجام دهند که به آنها «احساس زیبایی» بدهد، اما گفت که او شخصاً می خواهد که «خطوط گریه من و خطوط لبخند من را ببینند».


بت میدلر

ستاره Hocus Pocus هنگام دریافت جایزه بهترین همکار در جوایز انجمن طراحان لباس فوریه 2023 گفت: "من کمی روی صورتم عمل کردم."


جولیا فاکس

در مصاحبه ای با Elle که در فوریه 2023 منتشر شد، هنرپیشه Uncut Gems اعتراف کرد که قبلاً لیپوساکشن انجام داده است اما قصد دارد فعلا از انجام هر گونه روش جدید خودداری کند. او به این نشریه گفت: «مثل اینکه همه چیز مثل قبل نیست، اما مثل این است که من هیچ کاری برای آن انجام نمی‌دهم.


لیلی قالیچی

ستاره Sunset Kings در ژانویه 2023 فاش کرد که بینی خود را عمل کرده است. او در اینستاگرام نوشت: "بیشتر مردم آن را پنهان می کنند، شاید برخی حتی آن را انکار کنند." دماغم ناز بود اما نفسم نمی آمد و کمی کج بود. شخصیت براوو اضافه کرد که می خواهد در مورد جراحی خود شفاف باشد در صورتی که به دیگرانی که از جراحی قبلی خود ناراضی هستند کمک کند. "


جولی بوون

آلوم Modern Family در ژانویه 2023 در The View نشان داد: "بالاخره شکمم را بدست آوردم." سرانجام پس از این همه سال. [بارداری با پسرانم] آن را پاره کرد، دوقلوها فقط پاره کردند. و من گفتم: "به محض اینکه خانواده مدرن تمام شود ... آن را درست می کنم." اما 11 سال بود! بنابراین 11 سال بعد، جمعه و دوشنبه رول می کنیم، آنها می آیند و شما را مانند یک کفش کتانی ناک اوت می کنند.

مگان کینگ
"من همیشه در مورد هر گونه پیشرفتی که داشته ام پیشاپیش صحبت کرده ام (این بار می خواستم سینه هایم را پر کنم و کمی شکاف داشته باشم و از آنجایی که تحت بیهوشی بودم تصمیم گرفتم نوک بینی ام را برای یک تنظیم جزئی تغییر دهم). ژانویه 2023 از طریق اینستاگرام: "سینه من آنقدر پهن است که همیشه از بیرون احساس مردانگی به من می داد، اما از درون بسیار زنانه بودم، بنابراین تصمیم گرفتم کاری به نام "افزایش" انجام دهم.

کینگ افزود: «من از خودم می‌پرسم آیا با پیام اصالتی که همیشه می‌خواستم ارسال کنم، مطابقت دارد یا خیر، و پاسخ من بله است، فکر می‌کنم همینطور است».

بتنی فرانکل
آلوم خانم خانه دار واقعی نیویورک در نوامبر 2022 در رسانه های اجتماعی صحبت کرد تا در مورد رویه هایی که در گذشته انجام داده صحبت کند - و فاش کند که "در نهایت" می خواهد در آینده کارهای بیشتری انجام دهد. فرانکل از طریق اینستاگرام اعتراف کرد که "یک یا دو بار در سال" بوتاکس می شود و اظهار داشت که چهره او "به طرز چشمگیری" تغییر کرده است. او همچنین 15 سال پیش لیفت سینه انجام داد و فقط یک بار فیلر انجام داد.

توری اسپلینگ
جولای 2022 تحت عمل جراحی بزرگ کردن سینه در @HomeWithTori قرار گرفت، جایی که یک جراح پلاستیک تقریباً 20 سال بعد، ایمپلنت های موجود او را برداشت و جایگزین کرد.

اسپلینگ به دختر بزرگش، استلا، که در این قسمت با دین مک درموت همبازی بود، گفت: "باید دوباره آنها را انجام دهم." ما به یاد داریم که آنها منقضی شده اند - 20 سال گذشته است.

او بعداً در جلسه مشاوره خود به دوربین ها گفت: "آنها را می گیرند و اندازه می گیرند که کجا باید باشند و او می گوید اینجا می افتند، باید اینجا باشند." جای زخم من برای ایمپلنت هایم [قبل از] زیر نوک سینه ام بود. مثل نوک پستان من، پایین. این زخم بالای نوک پستان خواهد بود، بنابراین او آن را بالا می‌کشد. بدون اسکار لنگر.”

کیم کارداشیان
بنیانگذار Skims در جولای 2022 گفت که علیرغم آنچه ممکن است منتقدان فکر کنند، او چهره خود را با بسیاری از عمل های زیبایی تغییر نداده است. او به Allure گفت: "کمی بوتاکس. اما در واقع دچار لرز شدم." "من هرگز اکستنشن مژه نداشتم. هرگز کاری انجام ندادم. امروز یک قطره ریمل دارم. هرگز گونه هایم را پر نکرده ام. هرگز لب هایم را پر نکرده ام."

ستاره Keeping Up with the Kardashians قبلاً به تزریق باسن اعتراف کرده بود، اما او ادعا کرد که این تزریق‌ها برای پسوریازیس بوده است تا ظاهرش. او در سال 2016 در لایو اینستاگرام توضیح داد: «من رفتم واکسن کورتیزون در باسنم بزنم.» یکی از همسایه‌های من متخصص پوست در Cedars بود. وارد می شوم و او می گوید: "یک در میلیارد احتمال وجود دارد که تو باشی. تو باسن من گودی بزرگی خواهی داشت. البته من یک گودی بزرگ روی باسنم خواهم داشت."

لالا کنت
در ژوئن 2022، ستاره Vanderpump Rules پس از جدایی از راندال امت، تحت عمل بزرگ کردن سینه قرار گرفت. نویسنده Lala Give Them قبلاً گفته بود که می‌خواهد پس از به دنیا آمدن دختر اوشن در مارس 2021 دوباره شبیه خودش شود. در یک قسمت پادکست ژانویه 2022، کنت توضیح داد که می‌خواهد ایمپلنت‌هایش بدن قبل از بارداری او را منعکس کند. آنها عالی بودند و من آنها را دوست داشتم.

امی شومر
در ژانویه 2022، این کمدین فاش کرد که پس از استقبال از پسر جین و همسرش کریس فیشر، تحت عمل لیپوساکشن قرار گرفته است.

او چندین عکس از خود را در ساحل با لباس شنای یک تکه شرح داد: "من احساس خوبی دارم. در نهایت این سفر به من کمک کرد تا قدرتم را بازگردانم @seckinmd (endo) @jordanternermd (lipo)." توضیح داد. او اکنون 170 پوند وزن داشت. "من هرگز فکر نمی کردم بعد از 2.5 سال لطف شما و تولد 40 سالگی شما کاری بکنید جز اینکه با من صحبت کنید. @paulvincent22 ویکی لی (طب سوزنی) دخترم نیکول از دوستان و خانواده من. بیا برویم!"

دو ماه بعد، شومر توضیح داد که چرا تصمیم گرفت جراحی پلاستیک خود را با فالوورهایش به اشتراک بگذارد. این مرد نیویورکی در مارس 2022 به هالیوود ریپورتر گفت: "همه این کار را جلوی دوربین انجام می دهند، من فقط می خواستم در مورد آن واقعی باشم."

کریسی تیگن
این مدل در سپتامبر 2021 فاش کرد که برای برداشتن چربی از صورتش تحت عمل جراحی قرار گرفته است. او در ویدئویی در استوری اینستاگرامش با اشاره به گونه اش توضیح داد: "من اینجا لیپوساکشن باکال دکتر دایموند را انجام دادم." "و از زمانی که نوشیدن را ترک کردم، واقعاً نتایج را می بینم و آن را دوست دارم. آره، انجام دادم، چه؟" وی در توضیح این پست نوشت: از بازی دکتر الماس خجالت نمی کشم.

طبق گفته انجمن جراحی پلاستیک آمریکا، حذف چربی باکال با هدف "لاغری گونه ها، به ویژه در گودی گونه ها" انجام می شود.

ریچل بلوم
یکی از خالقان Crazy Ex-Girlfriend در آوریل 2021، تنها چند هفته پس از تولد اولین فرزندش، در مورد تمایل خود برای کوچک کردن سینه صحبت کرد.

او در آن زمان در اینستاگرام نوشت: «من قبل از کوچک کردن سینه‌ام برای @sleepoverbyesther ثبت‌نام کردم. (اوه بله، من احتمالاً به زودی سینه را کوچک می کنم و نمی خواهم در حال حاضر نظر هیچ مردی را در مورد این تصمیم بشنوم، و از آنجایی که هیچ راهی برای جلوگیری از اظهار نظر مردان در مورد این پست وجود ندارد، من می روم پست را حذف خواهد کرد. نظر خود را بنویسید تا همه درسی به مردان بدهند).

چهار ماه بعد این بازیگر اعلام کرد که تحت عمل جراحی قرار گرفته است. "من کردم!" در آگوست 2021، او دو عکس را شرح داد که یکی از آنها بلوم را در بیمارستان با علائمی روی سینه‌اش قبل از عمل جراحی نشان می‌داد. عکس دوم یک کمدین بود که در دوران نقاهت بانداژ شده بود.

مارک جیکوبز
این طراح مد در جولای 2021 برای لیفت صورت زیر چاقو رفت و روز بعد صورت بانداژ شده خود را در اینستاگرام به نمایش گذاشت. او با افزودن هشتگ های #f*ckgravity و #livelovelift، پست خود را عنوان کرد: "دیروز".

جیکوبز در ژوئیه 2021 در مورد تصمیم خود برای انجام جراحی پلاستیک به ووگ گفت: «من سال ها پیش شروع کردم. منظورم این است که چیزهای زیادی وجود داشته که من در مورد آنها کاملاً واضح گفته ام. به عنوان مثال، یک بار با کلاه بیسبال به یک رویداد رفتم و مردم از من پرسیدند: "چرا کلاه بیسبال به سر می کنی؟" و من گفتم: "خب من تازه کاشت مو کردم." من جواب دادم."

او ادامه داد: «اما صادقانه بگویم، چه فرقی می‌کند. "من صورتم را نمی پوشانم. عینک آفتابی نمی زنم. ناشناس نیستم. زخم هایی در اطراف گوش هایم وجود دارد و صورتم متورم است و گردنم کبود است، اما همچنان در اینستاگرام پست می گذارم. مهم نیست. من حتی سعی نمی کنم شفاف باشم، می دانم. من کاری را انجام می دهم که معمولاً انجام می دهم، یعنی زندگی کردن و به اشتراک گذاشتن آن با هر کسی که علاقه دارد."

یک هفته پس از عمل، این طراح مد گفت که از نتایج "بسیار خوشحال" است و در حال بهبود است.

تامرا جاج
آلوم Real Housewives of Orange County در ژوئن 2021 فاش کرد که تصمیم گرفت ایمپلنت های سینه خود را به دلیل "مشکلات خود ایمنی" خارج کند. او از طریق یک استوری اینستاگرام در «بای بای بای» Nsync فاش کرد که زیر چاقو می رود تا آنها را بیرون بیاورد.

ماه بعد، ستاره رئالیتی به‌روزرسانی در مورد بهبودی خود ارائه کرد. او در اینستاگرام به اشتراک گذاشت: "ایمپلنت ها و کپسول ها برداشته شده اند. احساس خستگی و کمی درد همانطور که انتظار می رود. مطمئن هستم که ورزش نکردن سخت ترین قسمت خواهد بود."

او در حالی که منتظر کاهش تورم بود، روی «افکار شاد» تمرکز کرد. "امیدوارم با گذشت هفته ها شاهد بهبودی باشم ???? من تازه از چکاپم با @dr_ambe به خانه برگشتم و همه چیز عالی به نظر می رسد."

کلویی کارداشیان
این ستاره واقعیت در مورد کارهایی که در اپیزود ملاقات مجدد در ژوئن 2021 Keeping Up With the Kardashians انجام داد صحبت کرد.

برای من، همه مثل این هستند که "اوه خدای من، او سومین پیوند صورت خود را انجام داده است." اما من یک بار عمل بینی انجام داده ام - دکتر. راج کینودیا—و همه خیلی ناراحت می‌شوند، مثلاً «چرا در موردش صحبت نمی‌کنم». او به مجری برنامه اندی کوهن گفت؟ "هیچ کس از من نپرسیده است. شما اولین کسی هستید که در مصاحبه ای از من در مورد بینی ام سوال می کند. من قطعاً تزریق کرده ام - نه واقعاً بوتاکس. من پاسخ وحشتناکی به بوتاکس داشته ام.

کیسی راندولف
در ماه مه 2021، یک دانشجوی کارشناسی درباره دریافت فیلرها و بوتاکس در گذشته صحبت کرد.

"من نمی ترسم در مورد این نوع چیزها صادق باشم زیرا واقعاً برایم مهم نیست که نباشم. شخصاً دوست دارم آن را تا حد امکان طبیعی نگه دارم - کمتر، بیشتر است، اما راندولف در ویدئویی در کانال یوتیوب او. آپلود شده توضیح داده شده است. "من احساس می کنم هیچ فایده ای برای نگرانی در مورد کاری که کسی انجام می دهد یا انتخاب نمی کند وجود ندارد. هر کاری می خواهی بکن.»

جانا کرامر
آلوم One Tree Hill به دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی خود نگاهی اجمالی به سفر جراحی بزرگ کردن سینه او در مارس 2021 داد.

من می خواهم در مورد چرایی صحبت کنم. اول از همه، چون "من" می خواهم. او در آن زمان در یک پست اینستاگرامی نوشت، این کافی است، اما احساس می کنم باید قسمت "من" را توضیح دهم.

یک ماه بعد، او طرفداران خود را در مورد چگونگی بهبودی خود از این روند و همچنین پشت سر گذاشتن جدایی خود از مایک کاسین به‌روزرسانی کرد. او در آن زمان از طریق استوری اینستاگرام خود گفت: "این یک بهبودی ناگوار در طی گذراندن آن دوران است." "اما بله، دو هفته دیگر، من کاملاً پاک شدم."

جسی جیمز دکر
این ستاره سابق، هنگامی که در ماه می 2021 عمل بزرگ کردن سینه خود را به نمایش گذاشت، طرفداران را شگفت زده کرد.

بعد از اینکه تصمیم به بچه دار شدن گرفتم، بالاخره آماده شدم که بزرگ شوم یا به خانه بروم! دکر در آن زمان از طریق اینستاگرام فاش کرد. من چند سال پیش که دور نافم آویزان بودند، سینه‌های کوچک و بلند کردم، اما با داشتن چنین پوستی کشیده و ناراضی از اندازه، تصمیم گرفتم ادامه دهم و این کار را انجام دهم. آنها برمی گردند... به علاوه تعدادی."

دکر از نتایج "فوق العاده خوشحال" بود. او در پایان گفت: احساس خوبی دارم. زمانی که شنای جدیدم @kittenish را امتحان می‌کردم، احساس می‌کردم یک زن کاملاً جدید هستم و از روشی که در نهایت تاپ‌ها را پر می‌کردند، دوست داشتم، که ای کاش برای همه نبود، اما مطمئناً برای من بود! "من همیشه می گویم، شما کاری را انجام می دهید و انجام می دهید که به شما احساس اعتماد به نفس و جذابیت می دهد. #YOLO."

دولورس کاتانیا
مهم این نیست که من به چه چیزی نیاز دارم، بلکه به چیزی که می‌خواهم مربوط می‌شود. کاتانیا در مورد واکنش دوست پسر دیوید پرینسپ به جراحی پلاستیک او که در مارس 2021 در یک قسمت از پادکست Getting Real With Housewives به ما گفت.

او واقعا عصبانی بود. خیلی از دست من عصبانی بود و دست از کار بر نمی داشت. اجازه دادم مدتی عصبانی شود و بعد مجبور شدم به او بگویم: "گوش کن، یا با آن زندگی می‌کنی یا ما فقط ادامه می‌دهیم." "استرس ها، شکستگی های استرس خانوادگی در رابطه وجود داشته است."

این ستاره اعتراف کرد که شکم، بزرگ کردن سینه، لیفت صورت، لیپوساکشن و لیفت باسن برزیلی را انجام داده است.

مینا استارسیاک هاوک
ستاره HGTV در مورد تصمیم خود برای انجام عمل جراحی زیبایی شکم، لیپوساکشن و ایمپلنت سینه صادق بود. مجری Good Bones در فوریه 2021 به ما گفت: "من از بدنم و کاری که فقط با ورزش کردن می توانستم انجام دهم راضی نبودم و احساس خودم را نداشتم."

لیا مک سوینی
ستاره Real Housewives of New York City در دسامبر 2020 فاش کرد که سینه های خود را بزرگ کرده و لیفت کرده است. او گفت: "همانطور که روزها اینجا دراز کشیدم و بعد از لیفت سینه و بزرگ کردن سینه‌ام در کریسمس (بله، کت و شلوار مخملی است و بهشتی به نظر می‌رسد) تنها کاری که می‌توانم انجام دهم این است که تعجب کنم که چگونه کارداشیان‌ها زمان پیدا می‌کنند تا پس از تمام کارهایشان بهبود پیدا کنند. " یک سلفی اینستاگرام را زیرنویس کرد. "یک چیز دیگر این است... من نمی توانم صبر کنم تا دختران جدید و بهبود یافته را نشان دهم."

مک سوینی قبلاً در سپتامبر 2020 فاش کرده بود که جراحی بینی و سپتوپلاستی انجام داده است. او از طریق استوری اینستاگرام خود در مورد عمل بینی خود به طرفدارانش گفت: "من نمی توانم خوشحال باشم." "من مدت زیادی است که می خواهم و اکنون می توانم نفس بکشم، که عالی است."

مدیسون لکروی
هنرپیشه ساترن چارم در اکتبر 2020 تحت عمل بزرگ کردن سینه قرار گرفت و نتایج خود را در ماه بعد فاش کرد. او عکسی از خود را که با یک تاپ آبی روشن در حال ژست گرفتن است، شرح داد.

لاریسا دوس سانتوس لیما
زاج 90 Day Fiance در سپتامبر 2020 پس از انجام یک عمل جراحی زیبایی به ارزش 72000 دلار، از جمله جراحی بینی، لیپوساکشن و بزرگ کردن سینه و باسن، چهره و بدن جدیدی را به نمایش گذاشت. در قسمتی از 90 Day Fiance: Happily Ever، او گفت: "دارم وزن کم می کنم. باسنم را انجام دادم تا بزرگتر شوند. بوتاکس کردم. بینی ام را انجام دادم. لب‌هایم را درست کردم. استخوان‌های گونه‌ام را درست کردم. چانه‌ام را درست کردم.» بعد از؟ اوایل سال. من یک زن جدید هستم و احساس خوشبختی می کنم.

اشلی تیسدیل
در آگوست 2020، تیسدیل فاش کرد که قبلاً برای برداشتن ایمپلنت های خود در زمستان 2019 تحت عمل بزرگ کردن سینه قرار گرفته است. "این احتمالا شخصی ترین پستی است که من تا به حال به اشتراک گذاشته ام. همانطور که می دانید، من در مورد سفر بهداشت روانی خود بسیار باز بوده ام و احساس می کنم این به همان اندازه مهم است. سال ها پیش تحت عمل جراحی بزرگ کردن سینه قرار گرفتم. او در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. «قبل از جراحی، دائماً احساس می‌کردم بدنم کمتر از آن است و فکر می‌کردم این تغییر باعث می‌شود که احساس کامل‌تر و امنیت بیشتری نسبت به خودم داشته باشم. و برای مدت کوتاهی این کار را انجام داد."

ستاره سابق دیزنی اضافه کرد: "اما من کم کم شروع به مبارزه با مشکلات جزئی سلامتی کردم که اضافه نشد - حساسیت های غذایی و همچنین مشکلات روده (داستان کامل در [وبلاگ من] @frenshe) که فکر می کردم می تواند ناشی از آن باشد. ایمپلنت های من! بنابراین زمستان گذشته تصمیم گرفتم ایمپلنت هایم را برداریم.

سونجا مورگان
ستاره Real Housewives of New York City از عکس های قبل و بعد از جولای 2020 خود رونمایی کرد و فاش کرد که پس از پایان فصل 12 سریال براوو، لیفت صورت و لیفت گردن انجام داده است. «مردم فکر می‌کردند که من دیوانه هستم، زیرا این بسیار ظریف بود. مورگان در اینستاگرام نوشت اما نه برای من. بی‌معنی بود - جاذبه تاثیر خود را گذاشته بود، من هم خسته بودم و به "مرا بلند کن" نیاز داشتم."

جیا جودیس
دختر ترزا و جو جودیس در جولای 2020 از طریق اینستاگرام اعلام کرد که بینی خود را عمل کرده است. جیا در زمان عمل 19 ساله بود.

او نوشت: "بله، من عمل بینی انجام دادم. بله، من ورم کرده ام." «از شما بسیار متشکرم، @drtobiasnyc. من کاملا آن را دوست دارم

 من الان بالغ شدم یه مدتی ناامنی من بوده و هیچوقت تو پوست خودم اینقدر خوشحال و راحت نبودم!!"

کریسی تیگن
نویسنده کتاب آشپزی Cravings زمانی که یک مدل لباس شنا در Sports Illustrated جوان بود می‌خواست سینه‌هایش را درست کند - و کاملاً از این کار پشیمان شد. تیگن در مارس 2020 به Glamour U.K گفت: "من حدود 20 ساله بودم که سینه هایم را درست کردم." در مورد وزنه ای که از روی سینه ام برداشته شد!!!" او در اینستاگرام این را به شوخی گفت.

آنجلینا پیوارنیک
این ستاره در فوریه 2020 در اینستاگرام فاش کرد که شغلی برای سینه پیدا کرده است و از همان جراح پلاستیک سابق جرسی شور تمجید کرد: نیکول "اسنوکی" پولیزی بازیگر فیلم تعطیلات خانوادگی که در سال 2016 از او برای بزرگ کردن سینه استفاده کرد. "بچه های من اکنون عالی هستند. بخش مورد علاقه بدن من، "پیورنیک در این پست فوران کرد.

جسیکا سیمپسون
این طراح مد در خاطرات ژانویه 2020 خود، Open Book، فاش کرد که در سال 2015 دو بار شکم داشت. "در این مرحله آنقدر از بدنم خجالت می کشیدم که اجازه نمی دادم اریک بدون یک تی شرت سفید مرا ببیند."

اما بعد از عمل دوم دچار عوارض شد و 9 روز در بیمارستان بستری شد. من یک عفونت - کولیت - گرفتم و آنقدر بیرون زد که فکر کردم قرار است بخیه بزنم. ... پزشکان به طور جدی در مورد نیاز من به انتقال خون صحبت می کردند.

ترزا جودیس
ستاره Real Housewives of New Jersey در ژانویه 2020 فاش کرد که تقریباً 12 سال پس از اولین عمل بزرگ کردن سینه خود، دومین عمل بزرگ کردن سینه خود را انجام داده است. او نوشت: "من معتقدم مهم است که همیشه قوی بایستید و اعتماد به نفس خود را احساس کنید.

دینا مانزو
پس از اینکه طرفداران او را برای ظاهر متفاوتش در دسامبر 2019 فراخواندند، آلوم Real Housewives of New Jersey فاش کردند که او عمل بینی انجام داده است.

او در آن زمان نوشت: "وقتی چیزی که در مرکز صورتت است تغییر می کند، متفاوت به نظر می آیی." حدس زدن "بنابراین آن را کنار می گذارم. من به سختی با بینی جدید خود سازگار شدم، به خصوص سال اول. اگرچه پزشک من در کاری که انجام می دهد شگفت انگیز است، ظاهر کلی من "تغییر کرد. من یک بینی ایتالیایی گرد برجسته داشتم و اکنون این بینی ریزه کاملاً متناسب را دارم. این یک تعدیل بزرگ است، به خصوص زمانی که شما 45 سال با همان چهره زندگی کرده اید."

مانزو اضافه کرد که عاشق بوتاکس است.

او نوشت: "من واقعا به نحوه مراقبت از خودم افتخار می کنم." درست غذا می‌خورم، ورزش می‌کنم و روی ذهن و روحم کار می‌کنم، اگر نه بیشتر. این به شما کمک می کند جوان و درخشان بمانید."

شارون آزبورن
در خلال پخش فصل 10 The Talk در 9 سپتامبر 2019، مجری برنامه به اشتراک گذاشت که در ماه اوت فیس لیفت شده است. او گفت: "امروز پنج هفته از عمل من می گذرد. "گردنم را انجام دادم، گردنم را انجام دادم... او آن را از بالای سرم کشید و یک کش گذاشت. اما همه چیز فقط بالا رفت. بنابراین تازه تر به نظر می رسد." و اگرچه او گفت که کمی ناراحت است، اما نتایج ارزشش را داشتند: "وقتی می خواهید این کار را انجام دهید، نمی توانید [از درد] شکایت کنید!" آزبورن که در مورد عمل های زیبایی قبلی نیز صحبت کرده است، در ژوئن 2019 اعلام کرد که قصد دارد این عمل را در تعطیلات تابستانی خود انجام دهد.

کاردی بی
این خواننده درباره بسیاری از چیزها - از جمله گذشته جراحی پلاستیک خود - باز است. پس از استقبال از دختر کولتور در جولای 2018، او فاش کرد که لیفت سینه و لیپوساکشن انجام داده است و در یک جلسه لایو اینستاگرام در ماه مه 2019 از انتخاب خود دفاع کرد. او گفت: "گوش کن، من هر کاری می خواهم با بدنم انجام دهم." "اجازه بده یه چیز عوضی بهت بگم. من مثل تو در روز وقت ندارم. مثل اینکه شغل من به عنوان سرگرمی یک شغل 24 ساعته است برادر. پس نه، من وقت ورزش کردن ندارم و چیزهای خاصی می خواستم. اینکه بدانم هر چقدر هم که تمرین کنم - درست نمی شود... مثل سینه های من، هر چقدر هم که تمرین کنم، آنها فقط بلند نمی شوند. بعد از اینکه مجبور شد چندین برنامه را به دلیل مسائل بهداشتی کنار بگذارد، خواننده رپ "بوداک زرد" - که قبلاً فاش کرده بود که تزریق غیرقانونی به باسن داشته است - متوجه شد که ارزشش را ندارد. کاردی در ژوئن 2019 توییت کرد: "من در حال تمرین بودم 2 هفته گذشته چون قرار نیست دوباره جراحی کنم؛ سردرد از آن زمان شروع شده است."

رونی اورتیز-ماگرو
در ماه مه 2019، ستاره Jersey Shore فاش کرد که پس از خوش آمدگویی به دخترش، آریانا، یک سال قبل، تحت عمل لیپوساکشن قرار گرفته تا سیکس پک خود را تقویت کند. او در ویدئویی در The Doctors گفت: "من همیشه یک متعصب به تمرین بوده ام و همیشه خوش اندام بوده ام، اما برای حفظ اندامی نیز کار سختی می طلبد." «یک سال پیش امروز، زندگی من به کلی تغییر کرد. من دختر بچه ای داشتم که مثل فرشته نگهبان من است و حالا نمی توانم مثل گذشته دو تا سه ساعت در روز در باشگاه بگذرانم. دکتر کریستوفر خرسندی، جراح وی، این عمل را به عنوان "لیپوساکشن با لیزر با وضوح بالا شکم" توصیف کرد. نتیجه؟ این حرفه ای خاطرنشان کرد: "ما می توانیم آن ناحیه را بین هر یک از شکم های او مشخص کنیم تا او در واقع برای سال های بسیار زیادی یک شش تکه داشته باشد."

ویکی گونوالسون
از جراحی زیبایی بینی گرفته تا کاشت چانه و بوتاکس، ستاره The Real Housewives of Orange County هرگز از بسیاری از عمل های صورت که در طول سال ها انجام داده خجالتی نبوده است. در ژوئیه 2018، گونوالسون به Us Weekly گفت که اخیراً بلفاروپلاستی پلک و لیفت صورت او آخرین بار خواهد بود. "یک چنگال در آن قرار دهید، کارم تمام شد!" او گفت. این ستاره همچنین بسیاری از فیلرهای خود را در همان زمان حذف کرد. او به ما گفت: "من مقدار زیادی فیلر در صورتم داشتم و دیگر شبیه من نبود." دکترهای زیادی داشتم، زمان های مختلف، می گفتند بیا این کار را بکنیم، آن کار را انجام دهیم، بیا اینجا را پر کنیم، بیایید Voluma انجام دهیم، بیایید Sculptra انجام دهیم، و وقتی کارم تمام شد، در آینه نگاه کردم و لایک کردم حتی شبیه خودم نیستم."


کورتنی کاکس

او پر از فیلر است! شما هیچ ایده ای ندارید، زیرا تدریجی است، تا زمانی که شما ادامه دهید. این درست به نظر نمی رسد و در تصاویر بدتر از زندگی واقعی است،" فرندز آلوم در سال 2017 به مجله نیو بیوتی گفت: "همه فیلر های من از بین رفته اند. من تا آنجا که می توانم طبیعی هستم. من احساس بهتری دارم چون شبیه خودم هستم. فکر می کنم بیشتر شبیه آدمی هستم که قبلا بودم.

کایلی جنر
در ژوئیه 2016، ماون زیبایی سرانجام اعتراف کرد که برای پر کردن نفخ خود به پرکننده ها اعتماد کرده است. جنر در پاسخ به سوال خواهرش کیم کارداشیان در مصاحبه با Allure که آیا از زیبایی پشیمان است، پاسخ داد: "خب، من قطعاً در یک نقطه لب هایم را کمی بزرگتر کردم." پس از موافقت خواهر بزرگترش، جنر ادامه داد: «هیجان زده بودم و احساس می کردم باید کارهای زیادی انجام دهم. و بعد شما بچه ها می گویید "کایلی، باید آرام باشی." و بعد مجبور شدم برگردم و درستش کنم و این یک روند دیوانه کننده بود. خدا را شکر که به بوچاد نرسیدم.»

جین فوندا
فوندا در سال 2015 درباره پدر بازیگرش هنری که در سال 1981 در حوض طلایی بازی کرد به گاردین گفت: «من دو سال بزرگتر از زمانی که پدرم فوت کرد، هستم. کاترین هپبورن در زمان ساخت آن فیلم سه سال از من کوچکتر بود. در آن زمان مردم پیرتر به نظر می رسیدند. ای کاش آنقدر شجاع بودم که جراحی پلاستیک نمی کردم اما فکر می کنم یک دهه خودم را خریدم.

در آگوست 2022، آلوم گریس و فرانکی در مورد پشیمانی خود از جراحی صحبت کردند.

ستاره باشگاه کتاب در مصاحبه با Vogue اعتراف کرد: من لیفت صورت انجام دادم و متوقف شدم زیرا نمی خواستم تحریف شده به نظر برسم. "من به این واقعیت که جراحی داشتم افتخار نمی‌کنم. نمی‌دانم دوباره این کار را انجام می‌دهم یا نه اما انجام دادم. اعتراف می‌کنم، و بعد می‌گویم، خوب، ممکن است معتاد شوید. برو." نکن."

ایگی آزالیا
در سال 2015، خواننده رپ که قبلاً گفته بود بزرگ کردن سینه‌اش را انجام داده است، به Seventeen تأیید کرد که بینی خود را عمل کرده است. او به مجله گفت: "من آن را انکار نمی کنم. انکار آن لنگ است. من فکر نمی کنم اگر تغییری ایجاد کنید نباید خجالت بکشید، به همین دلیل است که من در مورد تغییراتی که ایجاد کرده ام صراحتا صحبت کرده ام. ساخته شده. مثل سینه های من.» اما او همچنین خاطرنشان کرد که انتخاب جراحی آسان نیست. برنده گرمی خاطرنشان کرد که جراحی پلاستیک یک سفر احساسی است. "زندگی با عیب های خود و پذیرش خود آسان نیست - و تغییر خود آسان نیست. هر طور که به آن نگاه کنید، سفر سختی است. چیزهایی در مورد خودم دوست نداشتم که تغییر دادم. جراحی وجود دارد. چیزهای دیگر را دوست ندارم، اما یاد گرفته ام که آن را بپذیرم."

آریل وینتر
ستاره خانواده مدرن در 17 سالگی سینه هایش را کوچک کرده بود که به گفته خودش به کاهش کمردرد و افزایش اعتماد به نفس او کمک کرد. روی [فرش های قرمز] فقط به خودم گفتم، "باید تمام تلاش خود را بکنید تا با اعتماد به نفس و قد بلند به نظر برسید و تا جایی که می توانید در این عکس ها زیبا به نظر برسید" زیرا همه آنها را خواهند دید. . . او به Glamour گفت. من با اعتماد به نفس نگاه کردم؛ من یک بازیگر هستم، این کاری است که ما انجام می دهیم. اما در درون، آنقدر احساس خوشحالی نمی کردم.»

جین سیمور
این بازیگر به جای جراحی، برای حفظ ظاهر جوان خود برای همیشه به رژیم غذایی و ورزش متکی است. او در سال 2014 به ET گفت: "من یک بار بوتاکس را امتحان کردم و از آن متنفر بودم." "این بدترین چیز بود." اما با اعتراف به اینکه برای جایگزینی «آنچه بچه ها می خورند» عمل جراحی بزرگ کردن سینه انجام داده است، به صراحت اعلام کرد که مخالف همه پیشرفت ها نیست.

جولی چن مونوز
این روزنامه نگار در سال 2013 در The Talk فاش کرد که پس از دریافت بازخورد نژادپرستانه از یک رئیس در سن 25 سالگی، تحت عمل جراحی قرار گرفت تا "چشم های آسیایی" خود را بزرگتر نشان دهد.

این شخصیت تلویزیونی گفت: «من به عنوان گزارشگر خبری محلی در دیتون، اوهایو کار می کردم. و او گفت: "تو هرگز بر سر این سفره لنگر نخواهی داشت، زیرا چینی هستی."

او ادامه داد: «بیا جولی، چقدر به جامعه ما مربوط هستی؟» ما چقدر جامعه آسیایی در دیتون داریم؟» همچنین، به دلیل میراث شما، به خاطر چشمان آسیایی شما، گاهی اوقات متوجه شده ام که وقتی جلوی دوربین می روید و با کسی مصاحبه می کنید، بی علاقه به نظر می رسید، به نظر می رسید از این موضوع خسته شده اید.

او در حین جستجوی یک مامور بازخورد مشابهی دریافت کرد و تصمیم به عمل چشم گرفت. اگرچه او در آن زمان در مورد تصمیم خود اختلاف نظر داشت، ستاره مشتاق هیچ پشیمانی ندارد. او پس از افشاگری خود گفت: "هیچکس به چینی بودن من افتخار نمی کند." "هر تصمیمی که گرفته ام... مرا به جایی که امروز هستیم رسانده است و به گذشته نگاه نمی کنم."

کلی رولند
رولند تصمیم به بزرگ کردن سینه را بسیار جدی گرفت. آلوم Destiny's Child در سال 2013 به مجله Shape گفت: "من در 18 سالگی می خواستم ایمپلنت سینه بزنم، اما مادرم و مامان بیانسه به من گفتند که اول واقعاً به آن فکر کنم." حتی وقتی تصمیم گرفت، با دقت پیش رفت. او افزود: «وقتی احساس کردم آماده هستم، سوتین های بالشتکی را امتحان کردم و با آن ها قدم زدم تا ببینم چه حسی دارد. "شما باید بدانید که چه چیزی دریافت می کنید، مهم نیست که چه نوع جراحی است."

هایدی مونتاگ
ستاره هیلز در اواخر سال 2009 در یک روز تحت 10 عمل جراحی قرار گرفت، از جمله کاشت سینه برای رساندن او به یک کاپ F، لیفت ابرو، به روز رسانی عمل بینی، لیپوساکشن روی شکم و ران‌هایش و بزرگ کردن باسن، و این خبر به اشتراک گذاشته شد سه سال بعد، او پشیمان شد - و در نتیجه مشکلات سلامتی داشت. این ستاره در سال 2013 پس از نتیجه معکوس به ما گفت: "من متوجه نشدم که واقعاً برای چه چیزی ثبت نام کرده ام." وقتی جراح چیزهای زیادی در مورد آن به شما می گوید، خیلی پیش پا افتاده به نظر می رسد، مانند: "باشه، عالی، کمی از این، کمی از آن." زمان نقاهت و فشار روانی به شما گفته نمی شود. و در درازمدت به شما خواهد رسید."

اشلی سیمپسون
این ستاره هرگز عمل بینی خود را به طور علنی تایید نکرد، که به طور گسترده باور می شود که در بهار 2006 انجام شده است. با این حال، او کم و بیش در سال های پس از آن به Us Weekly گفت که پل او واقعاً با جراحی تنگ شده است. سیمپسون به ما گفت: «تا زمانی که مردم دو چشم دارند، احتمالاً پاسخ را می دانید.
دسته بندی: سلامت / سینمای جهان / جالب
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید