پنج شنبه، 20 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » حوادث میار » قاتل داریوش مهرجویی و همسرش اتباع بیگانه بود+ جزئیات

قاتل داریوش مهرجویی و همسرش اتباع بیگانه بود+ جزئیات

0
53
کد خبر: 73070
باجناق های داریوش مهرجویی به دلیل اختلافات مالی طراحان اصلی جنایت بودند و با اجیرکردن سه آدمکش از اتباع بیگانه دست به این جنایت زده‌اند.
به گزارش میار، پایگاه خبری رکنا نوشته است: کسی که دستگیر شده، یکی از آدمکش‌ها بوده که اعتراف کامل داشته است و باجناق‌ها نیز معاونت در قتل و آمریت داشته‌اند.
از روز نخست قتل داریوش مهرجویی و همسرش، خلاف خیلی از گمانه‌زنی‌ها، پلیس به سرنخ هایی رسید که در آن قتل از میان آشنایان داریوش مهرجویی و همسرش بوده است و در همان ابتدا سه مرد از بستگان وحیده محمدی فر، شامل دو باجناق مهرجویی و یکی از بستگان دورشان بازداشت شدند و تیم تحقیق ساعت ها از این سه مظنون که دارای اختلافات مالی با داریوش مهرجویی بودند، بازجویی کردند و در حالی که جزو مظنونان اصلی به حساب می آمدند، کارآگاهان فقط در این شاخه متمرکز نشدند و با فرضیه ها و یافته های جدید به دستگیری هفت مظنون دیگر پرداختند.
بعد از اینکه دست داشتن مظنونان اولیه در قتل داریوش مهرجویی و همسرش پر رنگ تر شد همزمان با داده های مظنونان دیگر پرونده پلیس به سرنخ هایی مهم دست یافت و با بازداشت دو مظنون دیگر تعداد مظنونان به ۹ نفر رسید.
در این مرحله بود که کارآگاهان توانستند به قاتل اصلی برسند و با اعترافات مظنونان اصلی که همان باجناق ها بودند مشخص شد سه اجیر شده از اتباع بیگانه در این قتل دست داشته اند که تنها یکی از آنها قاتل اصلی بوده است و همین کافی بود تا عصر سه شنبه قاتل اصلی بازداشت شود و با اطمینان از اینکه آخرین مظنون، قاتل اصلی است به تحقیق از او پرداختند و همان شب آشکار شد که او قاتل است.
پایگاه خبری رکنا با اعلام این جزئیات، در انتها نوشته است: حالا بعد از گذشت دو روز دفتر سخنگوی ناجا با تایید خبر بازداشت قاتل اصلی داریوش مهرجویی و همسرش صراحتاً اعلام کرده است که قاتل دو روز پیش بازداشت شده است.
دسته بندی: حوادث میار / اسلاید
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید