شنبه، 15 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » سلامت » آماده باش بیمارستان کودکان اهواز برای مقابله با بیماری‌های فصلی و تنفسی کودکان

آماده باش بیمارستان کودکان اهواز برای مقابله با بیماری‌های فصلی و تنفسی کودکان

0
63
کد خبر: 73029
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از استفاده از ظرفیت‌ و امکانات بیمارستان کودکان ابوذر اهواز برای مقابله با شیوع بیماری‌های فصلی و تنفسی کودکان خبر داد.

دکتر محمدحسین سرمست در بازدید از مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ابوذر اهواز که به منظور بررسی آخرین اقدامات برای مقابله با شیوع بیماری‌های فصلی و تنفسی کودکان در فصل پاییز انجام شد، بر آمادگی هرچه بیشتر مراکز درمانی تاکید کرد و گفت: هر سال همزمان با اولین بارش‌ها در فصل پاییز، شاهد مراجعه مردم با علائم تنگی نفس به بیمارستان‌ها هستیم و کودکان نیز آمار قابل ملاحظه‌ای از مراجعات را به خود اختصاص می‌دهند.

به گزارش میار ؛ وی افزود: بیمارستان ابوذر اهواز که تنها مرکز درمانی کودکان در استان خوزستان است، از تمامی ظرفیت‌ و امکانات خود برای مقابله با شیوع بیماری‌های فصلی و تنفسی کودکان استفاده خواهد کرد تا بهترین خدمات به هم استانی‌ها ارائه شود.

در ادامه دکتر محسن حسین‌زاده، رئیس مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی ابوذر اهواز درباره مهمترین تصمیمات اتخاذ شده در این رابطه گفت: از مهمترین تصمیمات برای مقابله با شیوع بیماری‌های فصلی و تنفسی کودکان، می‌توان به افزایش تخت‌های فعلی اورژانس از ۳۰ به ۴۵ تخت در صورت نیاز، راه‌اندازی درمانگاه آموزشی جنرال اطفال در تمام روزهای هفته، پیش‌بینی و راه‌اندازی بخش پشتیبان اورژانس در محل تعیین شده با ظرفیت ۲۰ تخت و برنامه‌ریزی آموزش توجیهی برای رزیدنت‌ها و اینترن‌های تازه وارد اشاره کرد.

بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، وی در پایان افزود: مرکز آموزشی درمانی ابوذر به عنوان قطب علمی طب کودکان جنوب غرب کشور، همانند سال قبل آماده خدمت‌رسانی به خوزستانی‌ها و استان‌های همجوار است.
دسته بندی: سلامت / شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید