دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اقتصادی » بزرگ‌ترین نیروگاه سیکل ترکیبی سیستان و بلوچستان گازدار شد

بزرگ‌ترین نیروگاه سیکل ترکیبی سیستان و بلوچستان گازدار شد

0
86
کد خبر: 73017
نیروگاه سیکل ترکیبی چابهار با مصرفی بالغ بر ۳ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در روز علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف حدود ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر سوخت مایع می‌تواند زمینه کاهش آلودگی زیست‌محیطی، افزایش مدت‌زمان تعمیرات اساسی را از ۲ سال و نیم به ۵ سال و متعاقباً صرفه‌جویی در هزینه‌های مربوطه را به ارمغان آورد.
به گزارش میار، محمدرضا میرشکاری، مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان گفت: پروژه گازرسانی به نیروگاه سیکل ترکیبی ۵۸۰ مگاواتی چابهار دارای اهمیت بسیاری بوده که این مهم با تکمیل خط انتقال گاز ایرانشهر - چابهار و باهمت تلاشگران شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران و شرکت گاز سیستان و بلوچستان محقق گردید.
وی ادامه داد: تحقق این پروژه نیازمند به احداث یک ایستگاه سی جی اس ۲۰۰ هزارمترمکعبی، یک ایستگاه اندازه‌گیری و یک هزار و ۶۰۰ متر خط انتقال اختصاصی ۲۰ اینچ بوده که با اجرایی‌شدن آن، این نیروگاه از موهبت الهی گاز طبیعی بهره‌مند شد.
میرشکاری افزود: این نیروگاه با مصرفی بالغ بر ۳ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در روز علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف حدود ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر سوخت مایع می‌تواند زمینه کاهش آلودگی زیست‌محیطی، افزایش مدت‌زمان تعمیرات اساسی را از ۲ سال و نیم به ۵ سال و متعاقباً صرفه‌جویی در هزینه‌های مربوطه را به ارمغان آورد.
دسته بندی: اقتصادی / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید