جمعه، 21 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » جهان » مقام اطلاعاتی مصر: به تل‌آویو هشدار داده بودیم

مقام اطلاعاتی مصر: به تل‌آویو هشدار داده بودیم

0
64
کد خبر: 73008
یک مقام اطلاعاتی مصر می‌گوید، قاهره که اغلب به عنوان میانجی میان رژیم صهیونیستی و حماس عمل می‌کند، مکررا با اسرائیلی‌ها در مورد "چیزی بزرگ" صحبت کرده بود.

به گزارش میار ؛ او می‌گوید که مقامات رژیم صهیونیستی بر کرانه باختری متمرکز شده بودند و تهدید غزه را کم‌اهمیت جلوه دادند. این مقام اطلاعاتی توضیحات بیشتری در مورد ماهیت هشدارهای مصر به تل‌آویو ارائه نکرد.

کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی متشکل از حامیان شهرک‌نشینان یهودی کرانه باختری است که در مواجهه با موج فزاینده خشونت در ۱۸ ماه گذشته در آنجا، خواستار سرکوب امنیتی شده‌اند.

این مقام امنیتی مصری که مجاز به صحبت راجع به مسائل اطلاعاتی حساس نبود و خواست نامش فاش نشود، به تایمز اسرائیل گفت: ما به آنها هشدار دادیم که یک انفجار وضعیت در راه است؛ خیلی زود و بزرگ هم خواهد بود. اما آنها چنین هشدارهایی را دست‌کم گرفتند.

رژیم صهیونیستی که با عملیات «طوفان الاقصی» مقاومت فلسطین غافلگیر و شکست بی‌سابقه‌ای را متحمل شده است، مناطق مسکونی در شهر غزه را هدف حملات خود قرار می‌دهد و این حملات تا بدین لحظه منجر به شهادت و مجروح شدن صدها غیرنظامی فلسطینی شده است.

فرمانده شاخه نظامی حماس صبح شنبه (۱۵ مهر) و پس از حملات گسترده راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیستی در اطراف غزه، آغاز عملیات طوفان‌الاقصی را اعلام کرد.

درگیری‌ها امروز (دوشنبه) در سومین روز از عملیات طوفان الاقصی توسط گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) علیه اشغالگران میان نیروهای رژیم صهیونیستی و مبارزان مقاومت فلسطین در مناطقی در داخل اراضی اشغالی ادامه دارد و صهیونیست‌ها هم به حملات خود به مناطق مختلف نوار غزه ادامه می‌دهند که منجر به شهادت غیرنظامیان بی‌دفاع و تخریب منازل و مساجد شده است.
کلید واژه ها:
تل‌آویو, مصر, جنگ, اسرائیل
دسته بندی: جهان / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید