شنبه، 15 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » محیط زیست » برگزاری روز ملی کودک و محیط زیست در چابهار

برگزاری روز ملی کودک و محیط زیست در چابهار

0
85
کد خبر: 73003
به مناسبت روز ملی کودک و محیط زیست در مدرسه پسرانه دانشوران چابهار برنامه های متنوعی اجرا شد.
به گزارش میار، اشرفعلی حسینی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان چابهار با اعلام این خبر گفت: روز شنبه 15 مهرماه، آغاز هفته کودک است و این روز در تقویم سال 1402 کشور به عنوان روز "کودک و محیط زیست" گنجانده شده است و به همین مناسبت با همکاری سازمان مدیریت پسماند شهرداری چابهار و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چابهار روز ملی کودک و محیط زیست در مدرسه پسرانه دانشوران چابهار جشن گرفته شد.
حسینی در ادامه افزود: زمین ما امروز نیاز به کمک دارد و  ایجاد فضایی برای شناخت و درک حساسیت خطراتی که “محیط زیست” را تهدید می‌کند، برای کودکان و نوجوانان بسیار ضروری ست . آن‌ها می‌توانند بهترین سفیران برای هشیارسازی خانواده‌ها در قبال محیط زیست باشند. ما به دنبال ایجاد فضایی هستیم که در آن بتوان مخاطب کودک را به نحوی خارج از کلیشه با مسائلی چون تاثیر رفتارهایش بر فضای پیرامون آشنا کنیم.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان چابهار در پایان گفت: در جشن روز ملی کودک و محیط زیست برنامه های متنوعی از جمله شعر خوانی، داستان خوانی، نمایش عروسکی، اجرای دکلمه و سرود، اهدای جوایز و نواختن زنگ همبستگی با دانش آموزان فلسطینی اجرا شد.
دسته بندی: محیط زیست / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید