پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » فرهنگی » سینمای ایران » مسافری از گانورا به جشنواره فیلم کودک و نوجوان می‌آید

مسافری از گانورا به جشنواره فیلم کودک و نوجوان می‌آید

0
70
کد خبر: 72988
انیمیشن «مسافری از گانورا» تولید سازمان سینمایی سوره حوزه هنری در راه جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان است؛ انیمیشنی که با استفاده از ظرفیت‌های استانی و در شهر مشهد تولید شده است.

به گزارش میار، روز دوشنبه دهم مهرماه، طی مراسمی در سازمان سینمایی سوره و در آستانه برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، با حضور سرمایه‌گذاران و اعضای شورای راهبری تولید فیلم، از پوستر رسمی انیمیشن سینمایی «مسافری از گانورا» رونمایی شد. طراحی پوستر این فیلم را «سیروان مهدوی» برعهده داشته است.

پیش از این حوزه هنری با تاکید بر استفاده از ظرفیت تولید انیمیشن استان‌ها، از انیمیشن سینمایی «لوپتو» ساخته هنرمندان جوان کرمانی حمایت کرده بود؛ انیمیشن سینمایی «مسافری از گانورا» نیز از تولیدات جوانان هنرمند مشهدی است. این انیمیشن پیش از این قرار بود با نام «مسافری از دایتیا» تولید شود.

«سیدمحمدحسین علمدار» تهیه کنندگی و «سیداحمد علمدار» کارگردانی این انیمیشن سینمایی را به عهده دارند.

«مسافری از گانورا» برای اولین بار در بخش مسابقه بلند داستانی سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان، روز ۱۵ مهرماه، ساعت ۱۸ در پردیس سینمایی چهارباغ رونمایی خواهد شد.

پیش از این محمدرضا جعفریان رئیس سازمان سینمایی سوره بیان کرده بود که تلاش می‌کنیم تا این انیمیشن در جشنواره فیلم فجر هم رونمایی شود.

این انیمیشن، جدیدترین محصول «مرکز انیمیشن سوره» است که با همکاری «مؤسسه فرهنگی تصویر هنر پارسارگاد شرق» مشهد، صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران و صندوق پژوهش و فناوری سپهر، از بستر رویداد رویازی تولید و در «سام استودیو» به مدیریت دوبلاژ «امین قاضی» و هنرنمایی صداپیشگانی مانند «لیلا سودبخش»، «شهره روحی»، «محمد خاوری»، «عاطفه رضوان نیا» و «سمیه الیاسی» دوبله شده است.

داستان «مسافری از گانورا» درباره موجودی فضایی است که به زمین می آید و با کمک پسری معلول به جستجوی فرمانروای سیاره خود که در زمین گم شده می‌رود تا صلح را به سرزمینش بازگرداند.
دسته بندی: سینمای ایران / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید