پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » دستگیری سه نفر از اراذل و اوباش مزاحم دانش آموزان مدرسه دخترانه

دستگیری سه نفر از اراذل و اوباش مزاحم دانش آموزان مدرسه دخترانه

0
48
کد خبر: 72969
فرمانده انتظامی شهرستان مریوان از دستگیری سه نفر از اراذل و اوباش که برای دانش آموزان یکی از مدارس دخترانه ایجاد مزاحمت کرده بودند خبر داد.

به گزارش میار ؛ سرهنگ طیب محمدی، امروز 11 مهر در تشریح جزئیات این خبر در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مامورین انتظامی مریوان در طرح امنیت مدارس به سه نفر که برای دانش آموزان یکی از مدارس دخترانه ایجاد مزاحمت می‌کردند هشدار داده بود که به هشدار مامورین اعتنایی نکردند.

وی افزود: این سه فرد مزاحم، در صحنه با مامورین درگیر می شوند که با برخورد قاطع پلیس یکی از آنها در محل دستگیر و دو نفر دیگر متواری می شوند.

فرمانده انتظامی مریوان بیان کرد: مامورین انتظامی کمتر از یک ساعت این دو نفر را که یکی از آنها سابقه دار بوده و با تیراندازی های شبانه نیز موجب سلب آرامش شهروندان شده بود را در سطح شهر شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ محمدی، در پایان ضمن اینکه تاکید کرد آرامش جامعه و امنیت نوامیس شهروندان خط قرمز پلیس است، توصیه کرد که تامین امنیت جامعه بدون همکاری و همراهی مردم میسر نخواهد شد و می‌طلبد شهروندان عزیز فرزندان خود را در فراجا یاری کرده و هر مورد مشکوکی را سریعا از طریق تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
دسته بندی: انتظامی / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید