پنج شنبه، 20 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » تصادف در محور سراوان ۲ کشته و ۶ مجروح داشت

تصادف در محور سراوان ۲ کشته و ۶ مجروح داشت

0
52
کد خبر: 72927
رییس اورژانس‌ پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: براثر برخورد ۲ دستگاه خودروی پراید در محور کله گان سراوان ۲ نفر کشته و ۶ نفر مصدوم شدند.

به گزارش میار ؛ دکتر علی عبدالرزاق نژاد یکشنبه شب اظهار کرد: این حادثه عصر امروز رخ داد که مصدومان آن توسط چهار دستگاه آمبولانس به بیمارستان رازی سراوان انتقال یافتند.

وی با بیان اینکه علت بسیاری از حوادث رانندگی سیستان و بلوچستان سرعت زیاد است، گفت: خودداری از عجله در سفر و داشتن استراحت کافی، حدود ۱۵ دقیقه استراحت پس از هر ۲ ساعت رانندگی، برای جلوگیری از خستگی و خواب آلودگی راننده وسیله نقلیه ضروری است تا بازگشت مسافران به شهر و دیار خود ایمن و سلامت انجام شود.

رییس اورژانس‌ پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بیان کرد: تمام تلاش نیروهای اورژانس کاهش تصادفات و ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن برای جلوگیری از آسیب‌های جدی است.

عبدالرزاق نژاد خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت بروز هرگونه حادثه می‌توانند با شماره ۱۱۵ تماس گرفته و از خدمات رایگان اورژانس بهره‌مند شوند.

سراوان از توابع سیستان و بلوچستان در ۳۴۷ کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز این استان و در همسایگی کشور پاکستان واقع شده است.
دسته بندی: شهری / حوادث / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید