جمعه، 14 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » ۱۵ هزار بسته فرهنگی به دانش‌آموزان محروم کرمان اهدا می‌شود

۱۵ هزار بسته فرهنگی به دانش‌آموزان محروم کرمان اهدا می‌شود

0
41
کد خبر: 72915
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: ۱۵ هزار بسته فرهنگی به دانش‌آموزان محروم در کرمان اهدا می‌شود.

به گزارش میار ؛ ناصر عسکری نژاد صبح امروز اول مهرماه در مراسم آغاز سال تحصیلی در دبستان دخترانه شاهد شهر کرمان اظهار کرد: ۱۵ هزار بسته فرهنگی به دانش‌آموزان محروم سراسر استان کرمان اهدا می‌شود.

وی بیان کرد: ۵۰ هزار دانش‌آموز در استان کرمان پدر یا مادر خود را از دست داده‌اند و یا از خانواده‌های محروم هستند که کمیته امداد از آنها حمایت می‌کند.

عسکری ‌نژاد از آغاز جشن عاطفه‌ها از ۱۵ مردادماه امسال سخن به میان آورد و گفت: این جشن تا ۱۵ مهرماه جاری در ۶۰ پایگاه ثابت، ۴۰ پایگاه سیار، ۳۷ مدرسه و ۴۷۰ مرکز نیکوکاری ادامه دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند به صورت مجازی هم در این کار خیر سهیم باشند و از طریق کد دستوری #۰۳۴* ۸۸۷۷* یا شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۶۱ کمک‌های خود را پرداخت کنند.

وی حمایت تحصیلی را یکی از اقدامات مهم کمیته امداد دانست و عنوان کرد: یکی از حوزه‌های توانمندسازی، حمایت تحصیلی است که در قالب‌های مختلف از جمله همکاری با مؤسسات کنکور یا خوابگاه‌های دانش‌آموزی آن را اجرایی می‌کنیم.

عکسری نژاد از کسب رتبه زیر ۱۰۰۰ توسط هفت نفر از دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان در کنکور سراسری خبر داد و گفت: این دانش آموزان به صورت ویژه توسط این نهاد حمایت می شوند.

همچنین رحمان جلالی معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان در این مراسم اظهار کرد: شعار سال تحصیلی جدید با عنوان مدرسه قوی، ایران قوی با انجام سه ماموریت تحصیل، تهذیب و ورزش توسط خانواده، معلم و دوست در خانه، مدرسه و مسجد محقق می‌شود.
دسته بندی: اجتماعی / فرهنگی / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید