یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » از اجرای طرح ملی "شهریاران" حمایت می کنیم

از اجرای طرح ملی "شهریاران" حمایت می کنیم

0
74
کد خبر: 72877
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: طرح ملی "شهریاران" را مطالعه کرده و با تمام توان از اجرای آن حمایت می‌کنیم زیرا در افزایش رضایت‌مندی شهروندان نقش مؤثری دارد.

به گزارش میار ؛ علی سرگزی روز یکشنبه در دیدار با اعضای ستاد مردمی‌سازی دولت در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: طرح ملی "شهریاران" را مطالعه کرده و معتقدم این طرح که با محوریت مردم برنامه‌ریزی‌شده می‌تواند در افزایش رضایت‌مندی شهروندان نقش مؤثری داشته باشد؛ اما باید لازمه‌ها و چارچوب‌های مردمی و پیوست‌های فرهنگی آن به طور دقیق مراعات شود.

وی افزود: درست است که ارتقای شاخص‌های اقتصادی و درآمدی مردم در سیستان و بلوچستان یک اولویت و ضرورت انکارناپذیر است؛ اما باید پذیرفت و به یک باور قلبی و عملی رسید که تمامی طرح‌هایی که در این استان اجرا می‌شود باید یک پیوست فرهنگی داشته باشد تا میزان اثربخشی آن دوچندان و ماندگاری طرح نیز بیشتر شود.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان؛ طرح ملی "شهریاران" با محوریت مردم برای مردم است و این حرکت ارزشمند در اداره کل ارشاد اسلامی در حال اجراست چرا که معتقدیم مردم بازیگران و مجریان اصلی عرصه‌های مهم و تأثیرگذار فرهنگی در استان هستند و امروز هم بخش عمده‌ای از کارها توسط انجمن‌ها و مؤسسات فرهنگی در نقاط مختلف اجرایی می‌شود و این اداره کل مشاور، حامی و ناظر کیفی برنامه‌هاست.

وی ادامه داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با ظرفیت کامل مؤسسات فرهنگی، هنری و قرآنی و انجمن‌هایی که همه آنها به‌صورت مردمی اداره می‌شود پای‌کار این طرح خواهد بود و از هیچ حمایتی دریغ نمی‌کند.
دسته بندی: اجتماعی / شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید