جمعه، 14 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » ۲ باند قاچاق مواد مخدر در سیستان و بلوچستان منهدم شد

۲ باند قاچاق مواد مخدر در سیستان و بلوچستان منهدم شد

0
54
کد خبر: 72861
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام دو باند قاچاق مسلح مواد مخدر با کشف یک تن و ۱۲۳ کیلو گرم انواع مواد افیونی در عملیات پلیس استان خبر داد.

به گزارش میار ؛ سردار دوستعلی جلیلیان در زاهدان اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان سیستان و بلوچستان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی به سرنخ هایی از حمل محموله های سنگین مواد مخدر توسط اعضای دو باند مسلح و سازمان یافته که قصد انتقال از شهرستان های شمالی و جنوبی استان به مرکز کشور را داشتند، به دست آوردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: تیم های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس با کنترل تحرکات، سرانجام اعضای این باندهای مسلح را که با 10 دستگاه خودرو سواری در حال جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر در مرکز استان و محورهای فرعی شهرستان های " خاش، ایرانشهر، سیب و سوران، زابل، نیمروز و نیکشهر بودند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

سردار جلیلیان اضافه کرد: در چند عملیات جداگانه ماموران پلیس با سوداگران مواد افیونی به صورت مسلحانه درگیر شدند که پس از آنکه قاچاقچیان خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت مأموران قصد فرار داشتند که بر اثر آتش پرحجم تکاوران پلیس، عرصه را برخود تنگ دیدند و با رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

وی ادامه داد: در این عملیات ها، با اقدام ضربتی جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در استان و شهرستان های مذکور با درگیری های مسلحانه 6 سوداگر مرگ از اعضای دو باند دستگیر و 8 دستگاه خودرو سواری پژو و تویوتا نیز از آنان توقیف و مقدار یک تن و 123 کیلوگرم مواد افیونی کشف و ضبط شد.
دسته بندی: انتظامی / حوادث / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید