پنج شنبه، 20 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اقتصادی » افتتاح خط اتوکلاو کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر

افتتاح خط اتوکلاو کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر

0
62
کد خبر: 72851
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: خط اتوکلاو(سیستم رطوبت دهی و تثبیت تاب نخ) در کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر با حضور معاون وزیر صمت افتتاح شد.

به گزارش میار ؛ ایرج حسن پور روز شنبه اظهار کرد: هدف از راه‌اندازی خط اتوکلاو در کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر افزایش ارزش افزوده، بهره‌وری فرآیندهای تولید و اشتغالزایی بوده است.

وی بیان کرد: میزان سرمایه گذاری برای راه‌اندازی خط اتوکلاو ۴۰ میلیارد ریال بوده که ۳۳ میلیارد ریال آن برای خرید دستگاه و هفت میلیارد ریال نیز در زمینه تجهیزات جانبی هزینه شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: با راه‌اندازی این خط تولید زمینه اشتغال چهار نفر به صورت مستقیم فراهم شده است.

«بابک احمدی»معاون وزیرصمت و رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو)در جریان سفربه شهرستان ایرانشهر به همراه«ایرج حسن پور»مدیرکل صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان، معاون نوسازی وبهره برداری سازمان ایدرو،رییس دفتر معاون وزیر در سازمان ایدرو و هیات همراه، از بخش‌های ریسندگی،رنگرزی و چاپ شرکت گسترش صنایع بلوچ بازدید کردند.

گفتنی است درحال حاضر بیش از ۳۵۰ نفر از بومیان منطقه در کارخانه بافت بلوچ مشغول به کار هستند و روزانه بیش از ۱۲ تن نخ در این کارخانه تولید می‌شود.
دسته بندی: اقتصادی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید