شنبه، 15 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » اجرای برق‌رسانی به هشت روستای شهرستان‌های خاش و تفتان

اجرای برق‌رسانی به هشت روستای شهرستان‌های خاش و تفتان

0
58
کد خبر: 72839
رئیس هیأت مدیره و  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: برق‌رسانی به پنج روستای شهرستان خاش و سه روستای شهرستان تفتان در حال انجام است.

به گزارش میار ؛ مهندس محمد رئیسی روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از شبکه برق خاش و تفتان که با حضور نماینده مردم خاش، تفتان، میرجاوه و کورین و نصرت آباد در مجلس شورای اسلامی و فرمانداران این ۲ شهرستان انجام شد، اظهارکرد: روستاهای یعقوب آباد، ریگ آباد و احمد ریگی تفتان و روستاهای کامران آباد، نصرت آباد پشت کوه، نورآباد کلکلی، زیرکان و خوشاب پلاسو خاش از جمله مناطق مورد برق‌رسانی است.

وی ادامه داد: ۹ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف و هشت دستگاه ترانسفورماتور از جمله حجم شبکه مورد نیاز جهت برقرسانی به این تعداد روستا است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان بیان کرد: ۹۵ میلیارد ریال اعتبار برای برقرسانی به این روستاها در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: با بهره‌برداری از این تعداد پروژه‌ برقرسانی، ۸۹ خانوار این مناطق از نعمت برق مطمئن و پایدار بهره‌مند خواهند شد.

رئیسی خاطرنشان کرد: پیمانکار پروژه‌های شهرستان تفتان مشخص و پروژه برق‌رسانی به روستاهای خاش در مرحله اجرای طرح و مشخص کردن پیمانکار جهت اجرای پروژه است.

وی با بیان اینکه بیش از ۹۹ درصد روستاهای سیستان و بلوچستان از برق مطمئن و پایدار بهره‌مند هستند، گفت: تمامی روستاهای بالای ۱۰خانوار استان که کد آبادی و مجوز لازم از دستگاه های متولی دارند از نعمت برق مطمئن و پایدار بهره مند هستند.

بازدید از پروژه توسعه شبکه برق روستای چاه شور تفتان، بازدید از پروژه جابه‌جایی رفع حریم شبکه های روستایی و توسعه شبکه برق شهری خاش از دیگر محورهای مورد بازدید این سفر بود.
دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید